To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

EDAA: Αυτορρύθμιση και στο mobile πεδίο

EDAA: Αυτορρύθμιση και στο mobile πεδίο
EDAA: Αυτορρύθμιση και στο mobile πεδίο

Η European Interactive Digital Advertising Alliance (EDAA) ανακοίνωσε το λανσάρισμα των New Mobile Principles, προσαρμόζοντας το Πρόγραμμα Αυτορρύθμισης της ΕΕ για την Online Συμπεριφορική Διαφήμιση στο mobile περιβάλλον.

Η ανακοίνωση, που προέκυψε κατά τη διάρκεια του 2016 EDAA Summit, επιβεβαιώνει την εφαρμογή των υπαρχουσών Αρχών διαφάνειας και ελέγχου στο mobile web-browsing κι επεκτείνει το πεδίο εφαρμογής του προγράμματος, ώστε να καλύψει τη χρήση των: cross-application data, location data, personal device data και της διαμόρφωσης διαφημίσεων στο internet σύμφωνα με τα ενδιαφέροντα των χρηστών.

Οι νέες Principles, όπως αναπτύχθηκαν από το IAB Europe, επενδύουν πάνω στις υπάρχουσες Αρχές Αυτορρύθμισης, οι οποίες βρίσκουν εφαρμογή στο desktop περιβάλλον. Εξάλλου, η Consumer Choice Platform έχει διαμορφωθεί κατάλληλα για mobile browsing.

Κοιτάζοντας προς τα εμπρός, οι εταιρείες στο πεδίο της mobile διαφήμισης θα πρέπει να παρέχουν ενισχυμένες ειδοποιήσεις και επιλογές στους καταναλωτές, σύμφωνα με τις OBA πρακτικές, μέσω του OBA Icon και της Consumer Choice Platform.

Μια πανευρωπαϊκή εφαρμογή consumer choice θα λανσαριστεί για να βελτιώσει την εμπειρία του χρήστη όταν εξασκεί την επιλογή στο mobile περιβάλλον. Επιπλέον, οι Mobile ad επιχειρήσεις θα πρέπει να υπόκεινται σε συμμόρφωση και σε μηχανισμούς ενίσχυσης, υπό το Πρόγραμμα Αυτορρύθμισης.

Αναφερόμενος στο θέμα, ο Chair του EDAA Board, Nick Stringer υποστήριξε: "Την στιγμή που οι νομοθέτες της ΕΕ έχουν συζητήσει νέους νόμους προστασίας, οι διαφημιστικές επιχειρήσεις και η βικομηχανία υιοθετουν πρακτικούς τρόπους για να δώσουν στους χρήστες μεγαλύτερη διαφάνεια και έλεγχο πάνω στη συμπεριφορική διαφήμιση ή τη διαφήμιση που βασίζεται στα ενδιαφέροντά τους. Αυτές οι νέες Αρχές προσαρμόζουν τη συγκεκριμένη προσέγγιση στο mobile περιβάλλον, αντικατοποτρίζοντας την ανάπτυξη της διαφημιστικής δαπάνης στις mobile συσκευές, στο σύνολο των αγορών της Ένωσης".