ΕΟΤ: Συνδιαφήμιση 1,8 εκατ. με την Aegean Airlines
Σε πρόγραμμα συνδιαφήμισης ύψους 1,86 εκατ. ευρώ με την Aegean Αirlines προχωρά ο ΕΟΤ.
Συγκεκριμένα, πρόκειται για συνολική επένδυση ύψους 1,5 εκατ. ευρώ (χωρίς ΦΠΑ), για την οποία ΕΟΤ και Aegean θα καταβάλουν το 50% (750.000 χιλιάδες χωρίς ΦΠΑ-930.0000 με ΦΠΑ). Το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί το διάστημα Απρίλιος-Δεκέμβριος 2021 και περιλαμβάνει τρεις χρονικές φάσεις.
Φάση Α’: Απρίλιος-Ιούνιος 2021
Φάση B’: Ιούλιος-Σεπτέμβριος 2021
Φάση Γ’: Οκτώβριος-Δεκέμβριος 2021
Το πλάνο προβολής περιλαμβάνει τα ακόλουθα κανάλια: προβολή μέσω influencers marketing (δημιουργία αυθεντικού video περιεχομένου), προβολή σε online portals με αγορά placements (programmatic buying), με ενδεικτικά formats τα video banners και display banner, προβολή μέσω των social media platforms (programmatic buying) σε Facebook, Instagram και ενδεχομένως YouTube και ενδεικτικά formats τα Facebook image post/carousel, Instagram post/stories, YouTube video, προβολή στα in-flight κανάλια της Aegean (οθόνες αεροσκαφών και ψηφιακή πλατφόρμα ψυχαγωγίας Aegean Stream), προβολή σε Aegean owned online channels (organic placement) : Newsletters, Facebook , Instagram και YouTube channel.
Στα προωθητικά κανάλια της Aegean θα επενδυθούν 389.000 ευρώ, το κόστος σχεδιασμού προωθητικών υλικών και campaign page θα απαιτήσει επένδυση 111.000 ευρώ, ενώ 1 εκατ. ευρώ θα αφιερωθεί σε προωθητικές ενέργειες σε influencers και programmatic advertising. Αγορές-στόχος έχουν οριστεί το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γαλλία, η Γερμανία, η Ελβετία και η Αυστρία και δευτερευόντως η Σουηδία, η Δανία, η Ολλανδία, το Βέλγιο και η Πολωνία.