Gravity The Newtons: Νέα καμπάνια για τα εμπορικά κέντρα της LAMDA Development
Η LAMDA Development, η εταιρεία που έφερε πρώτη στην Ελλάδα την έννοια των εμπορικών κέντρων, πριν από 20 χρόνια, έχει δημιουργήσει το μεγαλύτερο χαρτοφυλάκιο εμπορικών προορισμών στη χώρα. Στην Αθήνα, οι προορισμοί αυτοί περιλαμβάνουν το Golden Hall, το The Mall Athens και το εκπτωτικό χωριό Designer Outlet Athens, ενώ στη Θεσσαλονίκη, το Mediterranean Cosmos. Σήμερα, η LAMDA Development μάς φέρνει ακόμα πιο κοντά στο μέλλον, καθώς με την προσθήκη δύο νέων εμπορικών κέντρων στο Ελληνικό, θα διαθέτει συνολικά έξι σύγχρονους εμπορικούς προορισμούς, με συνολική αξία άνω των 2 δισεκατομμυρίων ευρώ.
Στο επίκεντρο της νέας καμπάνιας της LAMDA Development βρίσκονται τρεις φίλοι που καταγράφουν μέσα από τις κάμερες των κινητών τους, μοναδικές στιγμές και εμπειρίες στα εμπορικά κέντρα της LAMDA Development. Αυτές οι στιγμές παραμένουν χαραγμένες στις καρδιές τους, αναδεικνύοντας τη σημασία των εμπειριών που προσφέρουν τα εμπορικά κέντρα της LAMDA.
Για την υλοποίηση της καμπάνιας, η LAMDA Development συνεργάστηκε με τη Gravity The Newtons. Τη σκηνοθεσία ανέλαβε ο Γρηγόρης Ρέντης, ενώ την παραγωγή υλοποίησε η Topcut - Modiano, προσδίδοντας μια μοναδική αισθητική στο τελικό αποτέλεσμα.