To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

'Ethical Ads’ από την Φυσικό Αέριο και τη BGM OMD

'Ethical Ads’ από την Φυσικό Αέριο και τη BGM OMD

Σε μια χώρα που αποδεδειγμένα πάνω από το 40% του πληθυσμού της, χρησιμοποιεί το λογισμικό adblocking στις συσκευές του, η BGM OMD, αναζητώντας νέους διαφημιστικούς τρόπους & τεχνολογίες προκειμένου να κερδίσει ξανά την εμπιστοσύνη των χρηστών, επενδύει για λογαριασμό του πελάτη της Φυσικό Αέριο - Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας, σε ‘Ethical Ads’, χρησιμοποιώντας για πρώτη φορά την τεχνολογία της εταιρίας Good-Loop, που εδρεύει στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Η Good-Loop, σε συνεργασία με τους διαφημιζόμενους, προτρέπει τους θεατές να ολοκληρώνουν την προβολή της online video διαφήμισης και να συμμετέχουν ενεργά στην προσφορά μέρους των διαφημιστικών εσόδων σε φιλανθρωπικούς σκοπούς.

Το Φυσικό Αέριο - Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας, μια ιστορική εταιρία στον χώρο της ενέργειας που διερευνά συνεχώς ψηφιακές καινοτομίες και λαμβάνει διακρίσεις για αυτό, τώρα θα γίνει και η πρώτη εταιρία στην Ελλάδα που υιοθετεί μια τέτοιου είδους κοινωνική πρωτοβουλία σε συνεργασία με την BGM OMD. Μέρος των χρήματων που θα συγκεντρωθούν, θα δοθούν για τις ανάγκες των παιδιών στην ‘’Κιβωτό του Κόσμου’’, αλλά και στην οργάνωση Αρκτούρος για την προστασία της άγριας πανίδας και του Φυσικού περιβάλλοντος.

Η Amy Williams, πρώην στέλεχος της διαφημιστικής Ogilvy στο Λονδίνο και συν-ιδρύτρια της Good-Loop, ανέφερε πως «είναι εκπληκτικό να βλέπετε τον ιστορικότερο πάροχο στον χώρο της Ενέργειας στην Ελλάδα  κι ένα πολυεθνικό Media Agency, να επενδύουν στην αξία της ευαισθητοποίησης και της τεχνολογίας, προκειμένου να δημιουργήσουν θετικό κοινωνικό αντίκτυπο».

Αντίστοιχα, ο Head του Digital της ΒGM OMD, Πέτρος Λυτρίβης, ανέφερε ότι «η ενέργεια αυτή, είναι ένα απτό παράδειγμα για το πώς μπορεί η διαφήμιση να είναι η κινητήριος δύναμη κοινωνικής προσφοράς και αλληλεγγύης. Είναι μια πράξη win-win, ξεκάθαρη και απλή, με αίσθηση ευθύνης από τον πελάτη και με μεγάλο σεβασμό προς τον χρήστη, που έχει τη δυνατότητα με αυτό τον τρόπο, να συμβάλλει σε κοινωφελείς σκοπούς. Για εμάς, σημασία δεν έχει μόνο το ROI και άλλα Marketing ή Business KPIs, αλλά και το SROI (Social Return on Investment). Εμείς στην BGM OMD, νιώθουμε πολύ υπερήφανοι που για πρώτη φορά στην Ελλάδα θα πραγματοποιηθεί μια τέτοια ενέργεια κοινωνικού χαρακτήρα  με ένα ισχυρό μήνυμα ευαισθητοποίησης σε συνεργασία με το Φυσικό Αέριο -Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας και την τεχνολογία της Good-Loop».

TAGS: BGM OMD