To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Havas Media: Ενίσχυσε κι άλλο το content

Havas Media: Ενίσχυσε κι άλλο το content
Havas Media: Ενίσχυσε κι άλλο το content

Η Havas Media Group προχώρησε στην πρόσληψη του Damien Marchi, προκειμένου να αναλάβει καθήκοντα global head του content, σε μια κίνηση που εντάσσεται στα σχέδια της εταιρείας ώστε να αποτελέσει το 2015 τη \"χρονιά του content\".

Ο Marchi διαθέτει εμπειρία μεγαλύτερη των 15 ετών, με ειδίκευση στην cross platform παραγωγή content, στο εμπορικό και στο marketing σε τηλεόραση και digital. Έχει ηγηθεί των digital προσαρμογών για shows, όπως τα The X Factor, Got Talent, Idols, Big Brother και Star Academy, ενώ έχει συνεργαστεί με brands όπως τα RedBull, Air France, P&G και L’Oreal. Επιπλέον, έχει εργαστεί σαν σύμβουλος του γραφείου ψηφιακής επικοινωνίας Δυτικής Ευρώπης για τα Ηνωμένη Έθνη.

Πριν από την ένταξή του στη Havas, ο Marchi αποτελούσε μέλος της executive επιτροπής του Euronews και ήταν υπεύθυνος για την καινοτομία και την ψηφιακή μετατροπή. \"Το 2015 θα είναι η χρονιά του content για τη Havas. Θέλουμε να είμαστε καινοτόμοι και με δεδομένο πως το data και το content βρίσκονται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντός μας, ο Marchi αποτελεί τον κατάλληλο digital innovator για εμάς\" τόνισε μεταξύ άλλων ο global managing director της Havas Media Group, Dominique Delport.

Η συμφωνία με τον Marchi ακολουθεί το λανσάρισμα της παγκόσμιας συμμαχίας στο music data με την Universal Music Group και τη συνεργασία με την content marketing πλατφόρμα NewsCred.