To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η σχέση νεαρών καταναλωτών και διαφήμισης

Η σχέση νεαρών καταναλωτών και διαφήμισης
Η σχέση νεαρών καταναλωτών και διαφήμισης

Πολύ περισσότερη εμπιστοσύνη στα online σχόλια από την παραδοσιακή διαφήμιση και τις επίσημες social media σελίδες, αισθάνονται οι νεαροί καταναλωτές, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποίησε η InSites Consulting σε 4.065 άτομα, ηλικίας 15-25 ετών, από 16 χώρες του κόσμου (μεταξύ άλλων Βραζιλία, Κίνα, Γαλλία, Γερμανία, Ινδία, Ρωσία, Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ).
Συγκεκριμένα, οι online σελίδες που αφορούν τα brands, όπως τα forums και τα blogs, αντιμετωπίζονται σαν περισσότερο αξιόπιστες, αναφορικά με την παροχή πληροφοριών, σε πέντε αγορές, με Ολλανδία (28%) και Ηνωμένο Βασίλειο (24%) να σημειώνουν τις υψηλότερες μετρήσεις.

Στην κορυφαία θέση σε άλλες οκτώ αγορές, βρέθηκαν τα views από καταναλωτές, οι οποίοι έχουν δοκιμάσει προϊόντα. Αντίθετα, το υλικό που παρέχουν τα ίδια τα brands, συγκέντρωσε, συνολικά το χαμηλότερο ποσοστό 15%, ενώ η διαφήμιση συγκέντρωσε 4%, με Ινδία (10%) και Κίνα (6%), να είναι οι χώρες με τις υψηλότερες μετρήσεις σε αυτό τον τομέα.

«Πολλές εταιρείες συνεχίζουν να χρησιμοποιούν εμπορικά τις σελίδες τους, ελπίζοντας πως θα προσελκύσουν νέους, ωστόσο δεν είναι αυτός ο κατάλληλος τρόπος σήμερα», σημείωσε για λογαριασμό της InSites, ο Joeri Van den Bergh.