BGM OMD & PepsiCo Hellas: 1η Brand Lift Study μέσω TikTok στην Ελλάδα
Η BGM OMD σε συνεργασία με την PepsiCo Hellas έτρεξαν μέσω TikTok την πρώτη Brand Lift Study στην Ελλάδα. Η εκστρατεία που βασίστηκε η έρευνα, στόχευε στην ενημέρωση του κοινού για την έλευση των νέων Flamin’ Hot – Cheetos, Doritos & Ruffles. Το TikTok αποτέλεσε ένα από τα κύρια οχήματα της καμπάνιας με στόχο την προσέγγιση μεγάλης μερίδας χρηστών που πλοηγούνται στην πλατφόρμα.
“Η ιδέα πίσω από το λανσάρισμα της μελέτης Brand Lift στο TikTok ήταν να κατανοήσουμε καλύτερα τη συμπεριφορά των χρηστών και πώς μπορούμε να εντυπωσιάσουμε την κοινότητα του TikTok με αποτελεσματικό τρόπο, με αφορμή το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος όπως τα Flamin' Hot” αναφέρει η εταιρεία
Η πρόκληση ήταν πως μία νέα πλατφόρμα προϊόντων όπως τα Flamin’ Hot μπορούν να εντυπωθούν στο κοινό του TikTok με αποτελεσματικό τρόπο.
Η καμπάνια που δημιουργήθηκε έκανε χρήση του Reach & Frequency Buying Type με booked πρόβλεψη κοινού και συχνότητας 6 εβδομάδων. Παράλληλα χρησιμοποιήθηκαν Interactive Addons με στόχο την αύξηση του Engagement στο video.
Τα αποτελέσματα της έρευνας ήταν εξαιρετικά με τις απαντήσεις σε όλες τις ερωτήσεις (Ad Recall, Awareness & Intent) να ξεπερνούν κατά πολύ τα Global Benchmarks της κατηγορίας των Consumer Packaged Goods έως +72%.
Η συνεργασία αυτή έδειξε ότι η χρήση δημοφιλών πλατφορμών όπως το TikTok μπορεί να έχει θεαματικά αποτελέσματα στην αναγνωρισιμότητα των brands, αλλά και στην πρόθεση αγοράς τους από το κοινό.
Η PepsiCo Hellas και η BGM OMD πρωτοπόρησαν για ακόμα μια φορά στον τομέα των καινοτόμων υπηρεσιών που παρέχουν οι digital πλατφόρμες, με στόχο την αξιοποίησή τους για ακόμα πιο μετρήσιμα αποτελέσματα μέσω των real time ερευνών.