BMW Group: Στην Dentsu τα media στην Ευρώπη

Το BMW Group ξεκινά τη νέα ευρωπαϊκή στρατηγική μέσων για τις μάρκες BMW, MINI και BMW Motorrad, σε συνεργασία με τη Dentsu. Από την 1η Ιανουαρίου 2026, η Dentsu θα υποστηρίζει το BMW Group και σε παγκόσμιο επίπεδο. «Η τεχνογνωσία της Dentsu – μιας από τις κορυφαίες εταιρείες μάρκετινγκ και επικοινωνίας παγκοσμίως – θα αξιοποιηθεί για τη δημιουργία μιας ενοποιημένης και δυναμικής παρουσίας στα media. Στο πλαίσιο του νέου σχήματος, οι στρατηγικές μέσων και μάρκετινγκ επανασχεδιάζονται με γνώμονα τις απαιτήσεις της ψηφιοποίησης και της βιωσιμότητας. Η έμφαση δίνεται στην τεχνητή νοημοσύνη (AI), την κεντρική διαχείριση δεδομένων, τις υβριδικές ομάδες και τις ενοποιημένες πλατφόρμες (media hubs). Στόχος είναι οι καμπάνιες να γίνουν πιο αποδοτικές, πιο στοχευμένες και πιο υπεύθυνες» αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.
«Προσωπικά είναι πολύ ενθουσιασμένος που η Dentsu γίνεται ο νέος μας συνεργάτης στον τομέα των media. Μαζί ανοίγουμε ένα νέο κεφάλαιο στην επικοινωνία, που εστιάζει πραγματικά στον ευρωπαίο πελάτη», δηλώνει ο Uwe Dreher, Αντιπρόεδρος Μάρκετινγκ της BMW Europe, και προσθέτει: «Ο στόχος μας να λειτουργούμε με μια στοχευμένη, πολυκαναλική προσέγγιση σε πολλαπλές αγορές, η οποία βασίζεται σε μεγάλο βαθμό σε δεδομένα και ενισχύεται από σύγχρονα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης για την αύξηση της αποδοτικότητας και του αντίκτυπου, έχει επιτευχθεί. Η υλοποίηση αυτής της προσέγγισης θα επιταχύνει περαιτέρω την αποδοτικότητα των επενδύσεων μάρκετινγκ για τις αγορές μας. Οι άνθρωποι της BMW Marketing Europe ανυπομονούν για το λανσάρισμα της Neue Klasse μέσα σε αυτό το νέο πλαίσιο».
Επικοινωνία προσαρμοσμένη στις απαιτήσεις της εποχής της Neue Klasse.
Στόχος της πρόσκλησης υποβολής προσφορών ήταν η διασφάλιση απρόσκοπτης - και σύμφωνης με τα πρότυπα του BMW Group - επικοινωνίας σε όλα τα media, σε διεθνές επίπεδο. Η ανάθεση της ευρωπαϊκής διαχείρισης μέσων στην Dentsu αποτελεί σημαντικό βήμα για την υλοποίηση της ευρωπαϊκής στρατηγικής μέσων. Η ενοποίηση των δραστηριοτήτων θέτει τις βάσεις για μια τυποποιημένη λύση σε ολόκληρη την Ευρώπη. Η έναρξη της συνεργασίας με τη Dentsu συμπίπτει με το λανσάρισμα της Neue Klasse και σηματοδοτεί μια νέα εποχή, που χαρακτηρίζεται από καινοτόμες τεχνολογίες οχημάτων και μια θεμελιωδώς νέα αντίληψη της μάρκας και της επικοινωνίας. Η νέα στρατηγική μέσων αντικατοπτρίζει αυτή τη μεταμόρφωση.
Ελεγχόμενο από τεχνητή νοημοσύνη, με ένα κεντρικό ευρωπαϊκό media hub.
Η εκτενής αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης θα αποτελέσει καθοριστικό παράγοντα. Προηγμένα εργαλεία AI θα προσδώσουν ακόμη μεγαλύτερη ακρίβεια στον σχεδιασμό των media. Οι ομάδες-στόχοι θα αναγνωρίζονται και θα προσεγγίζονται με μεγαλύτερη ακρίβεια, ενώ οι αποφάσεις θα βασίζονται σε απτά δεδομένα – μετρήσιμους δείκτες απόδοσης. Με αυτόν τον τρόπο, η αποτελεσματικότητα και η αποδοτικότητα της διαφήμισης σε όλα τα σημεία επαφής με τον πελάτη θα ενισχυθούν με τρόπο αποδεδειγμένο και σε πραγματικό χρόνο.
“Ένα ακόμη βασικό στοιχείο της νέας δομής είναι η δημιουργία ενός ολοκληρωμένου media hub. Σε αυτήν την πλατφόρμα, τα online και offline μέσα θα συνδυάζονται απρόσκοπτα, επιτρέποντας την αναγνώριση και αξιοποίηση συνεργειών μεταξύ καναλιών. Έτσι διασφαλίζεται διαφάνεια και διευκολύνεται ο αποδοτικός σχεδιασμός και η υλοποίηση. Η συγκέντρωση επιτρέπει ενοποιημένο έλεγχο όλων των δραστηριοτήτων και καναλιών, καθώς και κεντρική ανάλυση δεδομένων. Παρόλα αυτά, θα διατηρείται περιθώριο για τοπική προσαρμογή: οι εθνικές ιδιαιτερότητες της αγοράς και τα πολιτισμικά χαρακτηριστικά – καθώς και οι διαφοροποιημένες προσεγγίσεις σε αυτά – παραμένουν κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας” σημειώνεται στην ανακοίνωση.
Ενσωμάτωση όλων των μαρκών του BMW Group.
Η νέα στρατηγική για τα media ακολουθεί μια multi-brand προσέγγιση ενσωματώνοντας τις μάρκες BMW, MINI και BMW Motorrad. Αυτό δημιουργεί νέες δυνατότητες βελτιστοποίησης σε διαφορετικά μέσα, με την υποστήριξη υβριδικών ομάδων που συνδυάζουν τεχνογνωσία από τοπικούς, περιφερειακούς και διεθνείς συνεργάτες (on-shore, near-shore και off-shore). Αυτή η πολυεπίπεδη τεχνογνωσία από διεθνείς αγορές προσφέρει επιπλέον ευελιξία και ποιότητα στην υλοποίηση και ανταποκρίνεται στις ταχύτατα μεταβαλλόμενες απαιτήσεις του παγκόσμιου οικοσυστήματος των media.
Πελατοκεντρική προσέγγιση: διαρκής βελτιστοποίηση μέσων σε όλα τα στάδια της εμπειρίας του πελάτη.
«Το νέο μοντέλο εστιάζει με συνέπεια στην εμπειρία του πελάτη – από την πρώτη παρόρμηση και την αρχική επαφή, έως την αγορά του οχήματος. Οι ομάδες-στόχοι προσεγγίζονται με μεγαλύτερη ακρίβεια, επιτυγχάνοντας μεγαλύτερο συναισθηματικό αντίκτυπο και καλύτερη ανταπόκριση σύμφωνα με την κατάσταση. Η μετάβαση σε έναν σχεδιασμό με έμφαση στην απόδοση – όπου βασικοί παράγοντες είναι τα δεδομένα σε πραγματικό χρόνο και οι στόχοι πωλήσεων – ενισχύει σημαντικά τον μετρήσιμο αντίκτυπο της επικοινωνίας μέσω των media. Παράλληλα, η προσέγγιση αυτή υποστηρίζει τις άμεσες πωλήσεις και συμβάλλει ενεργά στη μετάβαση προς ένα βιώσιμο μοντέλο λιανικής» τονίζει το BMW Group.
Βιωσιμότητα και υπευθυνότητα στις επικοινωνίες μέσω των media.
Ένας ακόμη βασικός παράγοντας που έλαβε υπόψη το BMW Group κατά την επιλογή του συνεργάτη ήταν η βιωσιμότητα. Αυτή η διάσταση ενσωματώθηκε συστηματικά στην αξιολόγηση των υποψήφιων συνεργατών. Παραδείγματα αποτελούν οι παραγωγικές διαδικασίες με μειωμένο αποτύπωμα άνθρακα, καθώς και οι διαφανείς και ηθικά υπεύθυνες πρακτικές στις κρατήσεις των media.