To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Διψήφια ανάπτυξη για τα media agencies

Διψήφια ανάπτυξη  για τα media agencies
Διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης κατέγραψε το 2019 η εγχώρια αγορά των media specialists, σύμφωνα με τα επίσημα οικονομικά στοιχεία των επιχειρήσεων. Συγκεκριμένα, όπως προκύπτει από τους δημοσιευμένους ισολογισμούς των 23 εταιρειών media specialists της ελληνικής αγοράς, που συγκέντρωσε και ανέλυσε η Direction Business Reports, ο συνολικός κύκλος εργασιών την προηγούμενη χρονιά ανήλθε σε 376,1 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 13,56% σε σχέση με τα 331,2 εκατ. ευρώ του 2018.

Τα συνολικά μικτά κέρδη αυξήθηκαν κατά 10,21% ξεπερνώντας τα 41,4 εκατ. ευρώ σε σχέση με τα 37,6 εκατ. ευρώ του 2018.Επίσης, τα συνολικά κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 7,68 εκατ. ευρώ αυξημένα κατά 9,42% σε σχέση με τα 7 εκατ. ευρώ του 2018. Το περιθώριο μικτού κέρδους κυμάνθηκε στο 11,02% ενώ το περιθώριο καθαρού κέρδους ανήλθε σε 2,04%.

Στην κατάταξη με βάση τον κύκλο εργασιών του 2019, την πρώτη δεκάδα (με σειρά εμφάνισης) στην ελληνική αγορά media specialists αποτελούν οι Tempo Omd Hellas (59,11 εκατ. ευρώ και ανάπτυξη +4,10%), Initiative Media (50,89 εκατ. ευρώ και άνοδος 27,99%), Wavemaker Ελλάς (39,59 εκατ. ευρώ αλλά υποχώρηση -12,09%), ΙPG Mediabrands (31,75 εκατ. ευρώ και άνοδος 16,04%), Universal Media (28,7 εκατ. ευρώ και ανάπτυξη 25,36%), Carat Communication Services (26,99 εκατ. ευρώ και ανάπτυξη 27,73%), Μindshare (26,57 εκατ. ευρώ και 10,42% ανάπτυξη), Mediatech (15,54 εκατ. ευρώ και 6,25% ανάπτυξη), Carat International Hellas (14,08 εκατ. ευρώ και υποχώρηση -6,11%) και Μediacom (13,88 εκατ. ευρώ και ανάπτυξη 55,66%).



Πλήρες ρεπορτάζ υπάρχει στο τεύχος του adbusiness που κυκλοφόρησε την Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2020.