To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Honda: Στη UM τα media στην Ευρώπη

Honda: Στη UM τα media στην Ευρώπη
Η UM αναλαμβάνει το λογαριασμό media planning & buying της Honda στην Ευρώπη.

Πρόκειται για την ολοκλήρωση διαδικασίας αναθεώρησης που διήρκεσε 6 μήνες, ενώ σημαίνει τον τερματισμό της συνεργασίας της εταιρείας με την Dentsu μετά από πέντε χρόνια.

Η UM αναμένεται να αναλάβει το λογαριασμό, που εκτιμάται πως αγγίζει τα 50 εκατ. λίρες και αφορά όλες τις ευρωπαϊκές αγορές για την ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, από την 1η Απριλίου.

Το pitch χειρίστηκε η MediaSense, ενώ ιδιαίτερο βάρος δόθηκε σε ζητήματα όπως ο ψηφιακός μετασχηματισμός και οι λύσεις integrated data.

Σημειώνεται πως η Honda έχει ανα- κοινώσει τη δέσμευσή της να εξηλεκτρίσει το 100% των ευρωπαϊκών mainstream μοντέλων της μέχρι το 2022. Eπίσης, η Honda ανακοίνωσε τον Δεκέμβριο του 2020 την έγκριση για αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 3 για τα μοντέλα παραγωγής της στην Ιαπωνία.

Είναι η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που λαμβάνει μία τέτοια έγκριση και χάρη σε αυτή την εξέλιξη το Honda Legend, που αναμένεται να λανσαριστεί στην Ιαπωνία του χρόνου την άνοιξη, θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο με τη νέα τεχνολογία Traffic Jam Pilot.

Σύμφωνα με την εταιρεία, το γεγονός υπογραμμίζει την προσήλωση της Honda στην ασφάλεια των επιβατών και το όραμά της για μια κοινωνία με μηδενικά ατυχήματα.
TAGS: Honda