To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η IPG & η Κinesso λανσάρουν την Μatterkind

Η IPG & η Κinesso λανσάρουν την Μatterkind
Η Kinesso, η εταιρεία marketing τεχνολογίας του Interpublic Group, ανακοίνωσε τη δημιουργία ενός νέου business unit με το όνομα Matterkind. Η Matterkind ενσωματώνει το Brand της Cadreon καθώς και όλες τις ομάδες που υπάγονται σε αυτό. Στόχος της είναι να προσφέρει μια σειρά διευρυμένων διαφημιστικών λύσεων και συμβουλευτικών υπηρεσιών, εφαρμόζοντας μια people-first data driven μεθοδολογία για την προσέγγιση του κοινού και την εξασφάλιση πραγματικών & μετρήσιμων αποτελεσμάτων ανάμεσα στα διαφορετικά κανάλια επικοινωνίας.

Η δημιουργία της Matterkind αποτελεί το τρίτο βήμα στο μετασχηματισμό της IPG, που στόχο έχει να προσφέρει ένα σύνολο λύσεων τεχνολογίας σε ολόκληρο το οικοσύστημα της ψηφιακής επικοινωνίας. Αξιοποιώντας τις κορυφαίες τεχνολογικές εφαρμογές της Kinesso & τα data assets της Acxiom, η Matterkind έχει δυνατότητες να φέρει αποτελέσματα που είναι πιο αποδοτικά, ταχύτερα και πιο αποτελεσματικά

«Είμαστε όλοι ενθουσιασμένοι για τη δημιουργία της Matterkind! Πρόκειται για πολλά περισσότερα από την αλλαγή του Brand της Cadreon· έχουμε οραματιστεί εκ νέου τις δυνατότητες μας, έχοντας κατά νου μόνο τις ανάγκες των πελατών μας. Η Matterkind διαθέτει μια σειρά νέων εφαρμογών, οι οποίες μας επιτρέπουν να πετύχουμε μια αληθινά channel-less & audience first προσέγγιση, χτίζοντας παράλληλα πάνω στα γερά θεμέλια που έχουμε θέσει ως Cadreon τα τελευταία 10 χρόνια, τόσο μαζί με τους πελάτες αλλά και σε στενή συνεργασία με τα Agencies της IPG Mediabrands.» δήλωσε ο Andy Butters, Matterkind Managing Director, EMEA. 

Η Matterkind είναι εξαιρετικά ευέλικτη. Λειτουργεί ως στρατηγικός συνεργάτης για τα Brands, αξιοποιώντας & υλοποιώντας τις ψηφιακές τους ενέργειες σε όλα τα κανάλια και ταυτόχρονα διαθέτει ειδικές τεχνολογικές λύσεις για να υποστηρίξει in-house ομάδες.

«Τα Brands αναζητούν τρόπους και λύσεις για να ενοποιούν τα κατακερματισμένα data που διαθέτουν και να τροφοδοτούν audience-first media activations. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που βρισκόμαστε στην προνομιακή θέση να λανσάρουμε τη Matterkind και στην Ελλάδα και να προσφέρουμε state of the art λύσεις στους πελάτες μας. Με την εμπειρία της εξειδικευμένης ομάδας μας, το νέο offering της Matterkind μας οδηγεί σε μια νέα εποχή, για να απαντήσουμε στις αυξανόμενες marketing προκλήσεις με personalized media solutions» δήλωσε η Ντομινίκ Μίκαϊτς, COO της IPG Mediabrands Hellas.

Μέσα από το proprietary toolset που ονομάζεται Maturity Canvas, η Matterkind μετράει το brand readiness και ορίζει που βρίσκονται οι Marketers στην καμπύλη ωριμότητας από την πλευρά των δεδομένων και της τεχνολογίας. Αυτό περιλαμβάνει επίσης το Audience Hub, ένα νέο προϊόν, που ενοποιεί όλες τις καμπάνιες σε ένα ενιαίο buying view, παρουσιάζει audience overlaps, καθιερώνει global frequency caps & συμβάλει στην εξάλειψη του cross-bidding.

«H Matterkind είναι η φυσική εξέλιξη της Cadreon. Η αρχική μας δέσμευση, να χρησιμοποιούμε δεδομένα και τεχνολογία σε συνδυασμό με τις νέες δυνατότητες που έχουμε, μας επιτρέπουν να προσφέρουμε ενιαίες λύσεις στους πελάτες μας. Θέτοντας το κοινό στην καρδιά όλων όσων κάνουμε, δημιουργούμε ουσιαστικές στιγμές engagement, που ισχυροποιούν τη σύνδεση των Brands με τους καταναλωτές» ανέφερε η Θωμαή Γκλάρου-Σταυροπούλου, Head of Matterkind Greece