To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Νέα πρόταση προς τους πελάτες από την MediaCom: «Να δουν τη μεγάλη εικόνα»

Νέα πρόταση προς τους πελάτες από την MediaCom: «Να δουν τη μεγάλη εικόνα»

Η MediaCom αποκαλύπτει τη νέα πρόταση της εταιρείας: από εδώ και στο εξής το δίκτυό μας θα βοηθήσει τους πελάτες του «Να δουν τη μεγάλη εικόνα».

Παρέχοντας συστηματικά υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πελατών της, η MediaCom θα βοηθήσει στον εντοπισμό και τη μεγιστοποίηση νέων τομέων ανάπτυξης για τα brands, έτσι ώστε να αυξηθεί η απόδοση της επένδυσής τους στο marketing.

Αυτός ο φιλόδοξος στόχος θα επιτευχθεί μέσω της εξέλιξης της φιλοσοφίας του «Systems Thinking», η οποία υποστηρίζεται  από προϊόντα και τεχνολογίες που συνεργάζονται με την ευρύτερη πρόταση του WPP και του GroupM, και θα εστιάζει στις δυνατότητες των δεδομένων, των analytics, τη συνάφεια περιεχομένου και τα επιχειρηματικά αποτελέσματα.

Το σύνολο των παραπάνω προσφέρει στους πελάτες της MediaCom μια ολιστική κατανόηση της επίδρασης του marketing – από το performance marketing μέχρι τις brand building καμπάνιες – στις επιδόσεις της επιχείρησής τους. Έτσι ικανοποιεί την ανάγκη των brands για άμεσα κέρδη, ενώ ταυτόχρονα ενισχύει την εικόνα τους στο μέλλον.

H σημερινή ανακοίνωση ακολουθεί την ανάληψη καθηκόντων του Nick Lawson ως Global CEO τον Ιούλιο του 2020 και συμπίπτει με την ανανέωση του εταιρικού σήματος της MediaCom, την πρώτη τα τελευταία τριάντα χρόνια, καθώς και την εξέλιξη του brand της εταιρίας.

Ο Nick Lawson, Global CEO της MediaCom, δήλωσε: “Ο κόσμος γύρω μας αλλάζει με μεγάλη ταχύτητα. Το καινούργιο περιβάλλον προσφέρει περισσότερες επιχειρηματικές ευκαιρίες για τα brand που βλέπουν τη στρατηγική marketing ολιστικά. Πιστεύουμε ότι η καινούργια μας πρόταση – να κάνουμε ένα βήμα πίσω, έτσι ώστε να δούμε τη μεγάλη εικόνα – μπορεί να έχει ένα σημαντικό αντίκτυπο  στο ROI των πελατών μας. Είναι μια νέα πρόταση που, πιστεύω, μόνο εμείς μπορούμε να προσφέρουμε. Βασίζεται στην προσέγγιση του Systems Thinking, την οποία έχουμε τελειοποιήσει τα τελευταία έξι χρόνια και μπορεί να υλοποιηθεί μέσα από τη μοναδική φιλόσοφία μας: People First, Better Results. Είμαι ενθουσιασμένος που τη βλέπω να παίρνει σάρκα και οστά και να προσφέρει σταθερή ανάπτυξη στο σύνολο των εξαιρετικών πελατών μας.”
TAGS: MediaCom