Nestle: Στην WPP OpenMind το σύνολο των media στην Ευρώπη
Η Nestle επέλεξε να ενοποιήσει στην OpenMind του ομίλου WPP τον συνολικό λογαριασμό της media planning & buying στην Ευρώπη, καθώς επιδιώκει να στοχεύσει τους καταναλωτές πιο αποτελεσματικά στο πλαίσιο της σημερινής κρίσης του κόστους διαβίωσης που αλλάζει τις αγοραστικές συνήθειες.
Η συμφωνία αποτελεί μια σημαντική νίκη για το WPP OpenMind σε μια εποχή που οι παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη υποχωρεί. Δεν είναι τυχαίο πως το WPP Group ο κορυφαίος διαφημιστικός όμιλος στον κόσμο, υποβάθμισε τον Αύγουστο την πρόβλεψή του για την ανάπτυξη του τρέχοντος έτους λόγω της μείωσης των δαπανών από εταιρείες τεχνολογίας.
«Το αποτέλεσμα (της σύμβασης) θα είναι καλύτερη λήψη αποφάσεων και media planning, που θα επιτραπεί στις καμπάνιες να χτίσουν brands και να κερδίσουν την προσοχή των καταναλωτών σε κλίμακα», δήλωσε εκπρόσωπος της Nestle, όπως μεταδίδει το Reuters
Η Nestle, πάντως, αρνήθηκε να σχολιάσει σχετικά με το ποσό που δαπανά για διαφήμιση και μάρκετινγκ στην Ευρώπη ή να αποκαλύψει λεπτομέρειες της συμφωνίας, όπως η διάρκειά της. Η ελβετική εταιρεία απασχολούσε στο παρελθόν μια σειρά από media agencies σε όλη την Ευρώπη.
H WPP OpenMind θα συντονίζει την επικοινωνία και το marketing της Nestle- συμπεριλαμβανομένων της αγοράς διαφημιστικού χώρου και τον σχεδιασμό καμπανιών- για τα εκατοντάδες brands της στην Eυρώπη. Δεν θα έχει την ευθύνη όμως για τις δημιουργικές εκτελέσεις. Επίσης, η πολυεθνική διευκρίνισε πως η ανάθεση αφορά αποκλειστικά και μόνο την Ευρώπη και δεν επηρεάζει άλλες περιφέρειες.