ΟΠΑΠ: Ανέθεσε σε Newtons/Olympic DDB
ΟΠΑΠ: Ανέθεσε σε Newtons/Olympic DDBΗ ΟΠΑΠ ΑΕ διατηρεί μονομερές δικαίωμα για ανανέωση της συνεργασίας για άλλο ένα έτος. Υπενθυμίζεται ότι τον λογαριασμό για το δημιουργικό, διεκδικούσαν επίσης οι Bold Ogilvy και Fortune, με την τελευταία να συνεχίζει να διεκδικεί το λογαριασμό για την Εταιρική Εικόνα της ΟΠΑΠ, ο οποίος θα ανατεθεί σε ξεχωριστή εταιρεία.
Σημειώνεται ότι μετά το Πάσχα θα υπάρχουν εξελίξεις τόσο για το κομμάτι της Εταιρικής Εικόνας, για το οποίο έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον επίσης οι: Spot JWT, BBDO Athens, attp-Adel Saatchi & Saatchi-Choose, McCann Erickson Athens και JNL+ (Ι.Ν. Λεούσης), όσο και για το media spec στο οποίο συμμετέχουν οι: BGM Media Corp / Media Direction, Tempo OMD Hellas, Initiative, Fortune και Mindshare.