
Το Ιmmersion κέρδισε τους τηλεθεατές
Οι τηλεθεατές έδειξαν την προτίμησή τους στο ντοκιμαντέρ \"Immersion\" με τον Αντώνη Κανάκη, που προβλήθηκε την Τρίτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι τηλεθεατές έδειξαν την προτίμησή τους στο ντοκιμαντέρ \"Immersion\" με τον Αντώνη Κανάκη, που προβλήθηκε την Τρίτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη Spot JWT ανέθεσε η Airfasttickets τη διαφημιστική της επικοινωνία, η οποία ξεκίνησε να \"τρέχει\" σε όλα τα Μέσα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην πρώτη θέση στο πίνακα τηλεθέασης κατέλαβε για ακόμη μια μέρα, τη Δευτέρα, η σειρά του Mega «Kλεμμένα όνειρα» με ποσοστό 33,8%.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρεμιέρα για τον Γρηγόρη Αρναούτογλου την Πέμπτη, που επέστρεψε στη μικρή οθόνη και το MEGA με τον Όμορφο Κόσμο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην ξεχωριστή σειρά ντοκιμαντέρ \"BOSSA NOVA\", που αποτελεί ένα μοναδικό οδοιπορικό στη Βραζιλία, τη χώρα που θα υποδεχτεί το Μουντιάλ του 2014, παρουσίασε η Nova.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα σημεία κρίνεται η τηλεοπτική μάχη στην prime time ζώνη μεταξύ των σειρών «Κλεμμένα Όνειρα» και «Σουλεϊμάν ο Μεγαλοπρεπής».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ 58χρονος τεχνοκράτης, Γκίκας Μάναλης επιλέχθηκε για να καλύψει τη θέση του Διευθύνοντα Συμβούλου της Δημόσιας Ραδιοτηλεόρασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα τρία δυνατά «χαρτιά» των καναλιών ANT1, MEGA και ALPHA βρέθηκαν αντιμέτωπα στην ζώνη του prime time της Τρίτης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην κορυφή του TOP 10 της Δευτέρας βρέθηκε η νέα ελληνική σειρά του MEGA, «Με τα παντελόνια κάτω», ενώ ανατροπές προκάλεσε η αλλαγή ώρας της σειράς «Κλεμμένα όνειρα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑθώος κρίθηκε τελικά ο εκδότης Κώστας Καββαθάς, ο οποίος συνελήφθη την Πέμπτη για υπέρογκες οφειλές προς το Δημόσιο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH τούρκικη σειρά του ΑΝΤ1, «Σουλεϊμάν ο Μεγαλοπρεπής», αυξάνει διαρκώς τα ποσοστά της στα μερίδια τηλεθέασης στη ζώνη του prime time.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ τουρκική σειρά του ΑΝΤ1 σημείωσε για άλλο ένα βράδυ (αυτό της Δευτέρας) υψηλά νούμερα, αγγίζοντας το 35%.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory