
Στην κορυφή το Πάμε Πακέτο
To «Πάμε Πακέτο», η εκπομπή που έχει κρατήσει αμείωτο το ενδιαφέρον των τηλεθεατών σε όλη την μακρόχρονη πορεία της, βρέθηκε στη πρώτη θέση του top 10 το βράδυ της Πέμπτης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo «Πάμε Πακέτο», η εκπομπή που έχει κρατήσει αμείωτο το ενδιαφέρον των τηλεθεατών σε όλη την μακρόχρονη πορεία της, βρέθηκε στη πρώτη θέση του top 10 το βράδυ της Πέμπτης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια άλλη μια βραδιά, αυτή της Τετάρτης, το ποδόσφαιρο ήταν ο μεγάλος νικητής στον πίνακα τηλεθέασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH επιστροφή του Λάκη Λαζόπουλου, το βράδυ της Τρίτης, είχε την γνώριμη ανταπόκριση από το κοινό και για ένατη χρονιά χτύπησε κόκκινο στη τηλεθέαση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα ύψη έφτασε για ακόμη μια βραδιά (αυτή της Δευτέρας) η τηλεθέαση του σίριαλ Ευτυχισμένοι Μαζί, παρά την είσοδο του Downton Abbey στα τηλεοπτικά δρώμενα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Αθήνα βρέθηκε ο πρόεδρος του Euronews, Michael Peters και μίλησε στο adbusiness για τα θέματα που έχουν προκύψει με το Euronews Greece.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥψηλά νούμερα τηλεθέασης συγκέντρωσε την Κυριακή η ελληνική ταινία «Σούλα έλα ξανά» που προβλήθηκε από το Mega.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo βράδυ της Πέμπτης έχει εξελιχθεί σε πραγματικό derby, ανάμεσα στο Πάμε Πακέτο και τα τούρκικα σίριαλ!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο διαδικτυακό αέρα είναι από τις αρχές Οκτωβρίου το νέο site της Νέας Τηλεόρασης Κρήτης, που επιδιώκει να αναβαθμίσει την εικόνα των περιφερειακών ΜΜΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟριακά κινούνται τις τελευταίες μέρες οι δύο τούρκικες σειρές «Sila» και «Σουλειμάν ο Μεγαλοπερεπής». Στη μεταξύ τους αναμέτρηση της Τετάρτης, η «Sila» κράτησε την πρωτιά, αν και συνάντησε δυσκολίες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο 41,9% των τηλεθεατών προτίμησε το παιχνίδι της Εθνικής Eλλάδος με τη Σλοβακία, το βράδυ της Τρίτης, οδηγώντας το Μεγάλο Κανάλι στην κορυφή του top 10.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ελληνική Κυβέρνηση είναι εκείνη που καλείται να αποφασίσει για την προβολή του ελληνικού Euronews, την οποιά μπλοκάρει, προς το παρόν, η ΕΡΤ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο 30,6% έφθασε την Πέμπτη η επανάληψη της σειράς «Ευτυχισμένοι Μαζί», ωστόσο στο top 10 σημειώθηκαν ανατροπές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory