
Monogram: Το νέο Digital Media House
Η Monogram είναι το νέο Digital Media House, το οποίο θα αναλάβει να καλύψει ολοκληρωμένα και υπεύθυνα όλη την επικοινωνιακή και δημιουργική στρατηγική στο Digital περιβάλλον...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Monogram είναι το νέο Digital Media House, το οποίο θα αναλάβει να καλύψει ολοκληρωμένα και υπεύθυνα όλη την επικοινωνιακή και δημιουργική στρατηγική στο Digital περιβάλλον...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Communication Factory αποφάσισε να αναθέσει το σχεδιασμό και την υλοποίηση της επικοινωνιακής του στρατηγικής καθώς και τις υπηρεσίες media, το CookShop.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔημιουργείται στo πλαίσιo του Ομίλου της BBDO και της BGM ΟΜD
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ IPG Mediabrands, ενισχύοντας την Ομάδα Διοίκησης της στην Ελλάδα, ανέθεσε τον ρόλο του COO στην Ντομινίκ Μίκαϊτς και όρισε την Κωνσταντίνα Ζαχαροδήμου CFO του Ομίλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε νικήτρια τη UM ολοκληρώθηκε το spec που «έτρεξε» αυτήν την περίοδο η Pernod Ricard Hellas και αφορούσε το σύνολο των λογαριασμών media της εταιρείας για όλα τα brands.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ OgilvyOne, στα πλαίσια της διεθνούς συνεργασίας της Nespresso με την Ogilvy, έχει αναλάβει το σχεδιασμό και υλοποίηση υπηρεσιών Paid & Organic Search για το nespresso.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Managing Director της Mindwork Business Solutions, Λίνα Νικολοπούλου ενημερώνει πως στράφηκε νομικά κατά του Υπουργείου Υγείας και κάθε υπευθύνου, για ζημιά του ελληνικού Δημοσίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Digital Minds ανέλαβε για λογαριασμό της ΔΙΚΕΦΑΛΟΣ Α.Ε. τη στρατηγική διαχείριση σε επίπεδο content και advertising, της ιστοσελίδαςwww.agiasofia.today.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑOnline activation από την Bakers Digital Communication για την ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΥΣΚΕΥΩΝ Α.Ε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Socialab, το digital-first advertising agency, έλαβε τη διάκριση “Ones to Watch” στα European Business Awards sponsored by RSM
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην κουζίνα των ιδεών της μεταφέρει η Giraffes στο AVENUE Mall, αναλαμβάνοντας το έργο της digital, creative και PR επικοινωνίας του ξεχωριστού Εμπορικού Κέντρου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Carat στην πρώτη θέση της πρόσφατης δημοσίευσης του Qualitative Report της RECMA, τόσο στην παγκόσμια κατάταξη αλλά και στην Ελληνική αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory