 
            
            
        Αντίδραση Νικολοπούλου στα λεγόμενα Πολάκη
Την αντίδραση της Λίνας Νικολοπούλου, Διευθύνουσας Συμβούλου της Mindwork προκάλεσε το παραλήρημα του Αναπληρωτή Υπουργού Υγείας Παύλου Πολάκη εναντίον της, την Πέμπτη στη Βουλή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Την αντίδραση της Λίνας Νικολοπούλου, Διευθύνουσας Συμβούλου της Mindwork προκάλεσε το παραλήρημα του Αναπληρωτή Υπουργού Υγείας Παύλου Πολάκη εναντίον της, την Πέμπτη στη Βουλή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Πέμπτης 20 Σεπτεμβρίου, στο Θέατρο του Κολλεγίου Αθηνών, το συνέδριο της Tempo OMD με τίτλο «Data-ing your Business: Improve ROI with precision marketing».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        H χρήση data analytics αποτελεί πλέον απαραίτητο συστατικό για το σύγχρονο marketing.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Η καθοριστική αναμέτρηση που θα κρίνει το μέλλον των Πειραιωτών στην Ευρώπη, θα διεξαχθεί την Πέμπτη 30/8 στις 21.45
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Οι δύο πλευρές είχαν τη δυνατότητα να συνομιλήσουν για θέματα της διμερούς συνεργασίας της ΠΑΕ ΑΕΚ και της Nova αλλά και για όλα όσα απασχολούν το χώρο του ελληνικού ποδοσφαίρου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Σύμφωνα με τον κ. Παππά πάνω από 1,6 εκατ. ευρώ εξοικονομούνται, διότι μέχρι σήμερα πληρώνονταν στη Digea, για τη μεταφορά του σήματος της ΕΡΤ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ αποφάσισε την κήρυξη 4ωρης στάσης εργασίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Η Bakers Digital Communication απέσπασε 2 βραβεία στο θεσμό διεθνούς χαρακτήρα των IAB Hellas MiXX Awards
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Η Monogram είναι το νέο Digital Media House, το οποίο θα αναλάβει να καλύψει ολοκληρωμένα και υπεύθυνα όλη την επικοινωνιακή και δημιουργική στρατηγική στο Digital περιβάλλον...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Στην Communication Factory αποφάσισε να αναθέσει το σχεδιασμό και την υλοποίηση της επικοινωνιακής του στρατηγικής καθώς και τις υπηρεσίες media, το CookShop.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Δημιουργείται στo πλαίσιo του Ομίλου της BBDO και της BGM ΟΜD
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Η IPG Mediabrands, ενισχύοντας την Ομάδα Διοίκησης της στην Ελλάδα, ανέθεσε τον ρόλο του COO στην Ντομινίκ Μίκαϊτς και όρισε την Κωνσταντίνα Ζαχαροδήμου CFO του Ομίλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
                                                        
                                                    
                                                Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
 
                                                        
                                                    
                                                Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
 
                                                        
                                                    
                                                Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
 
                                                        
                                                    
                                                Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
 
                                                        
                                                    
                                                Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
 
                                                        
                                                    
                                                Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
 
                                                        
                                                    
                                                Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
 
                                                        
                                                    
                                                «Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory