Η Richemont στη MediaCom
H MediaCom ανέλαβε από τις αρχές Οκτωβρίου το media planning και buying των οίκων της Richemont Hellas, μεταξύ των οποίων οι Cartier, IWC Schaffhausen, Piaget, Jaeger-LeCoultre κ.α..
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H MediaCom ανέλαβε από τις αρχές Οκτωβρίου το media planning και buying των οίκων της Richemont Hellas, μεταξύ των οποίων οι Cartier, IWC Schaffhausen, Piaget, Jaeger-LeCoultre κ.α..
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Digital EFFECT ανάλαβε την ψηφιακή προώθηση της πρωτοποριακής cloud εφαρμογής ηλεκτρονικής τιμολόγησης Elorus.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H UM διατηρεί την διαχείριση του media planning & buying του Regency Casino Mont Parnes μετά από διαδικασία κλειστού pitch, στο οποίο έλαβαν μέρος 5 media agencies.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νικήτρια, μετά από spec που διενήργησε η Nestlé για την ανάθεση του digital λογαριασμού της Purina στην Ελλάδα, αναδείχθηκε η MRM//McCANN Athens.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ανανεωμένη δομή για την Interweave με έμφαση στο Performance, το Design και την Τεχνολογία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Darkpony Internet Services E.E. ολοκλήρωσε με επιτυχία το σχεδιασμό και την ανάπτυξη του νέου διαδικτυακού τόπου της ΜΑΚΒΕΛ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Socialab συνεργάζεται από την αρχή του χρόνου με τον Όμιλο Παπαϊωάννου, στον οποίο ανήκουν οι εταιρείες Lapin House, Empoli Outlet, Motorbike και Mama’s & Papa’s.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ανάθεση μετά από διαδικασία spec, που ολοκληρώθηκε πρόσφατα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η ημερίδα "Millennials & Brands: A Complicated Affair” με οικοδέσποινα την Tempo OMD, που έλαβε χώρα στο Μουσείο Μπενάκη την 1η Φεβρουαρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Else Agency με ανακοίνωσή της ενημερώνει για την διακοπή της συνεργασίας της με την Identity Media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο αγωγός Trans Adriatic Pipeline (TAP) AG ανέθεσε αποκλειστικά στη Mindshare το σχεδιασμό και την υλοποίηση του διαφημιστικού του πλάνου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Carat αναδείχτηκε το κορυφαίο παγκόσμιο media εταιρικό δίκτυο, σύμφωνα με την πρόσφατη έκθεση Network Diagnostics της Recma
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory