
Στην FCB/Γνώμη το Athens Μetro Mall
Στην FCB/Γνώμη ανέθεσε η Talima Venture την επικοινωνία του Athens Metro Mall, του νέου εμπορικού κέντρου στην περιοχή Αγ. Δημητρίου στη Βουλιαγμένη, μετά από spec που διενήργησε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην FCB/Γνώμη ανέθεσε η Talima Venture την επικοινωνία του Athens Metro Mall, του νέου εμπορικού κέντρου στην περιοχή Αγ. Δημητρίου στη Βουλιαγμένη, μετά από spec που διενήργησε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαι επισήμως έλαβε τέλος η συνεργασία της ομάδας του Πρώτου Θέματος με τη ραδιοφωνική συχνότητα 9,89 (πρώην Alpha Radio), που πλέον μετονομάζεται σε Νine Radio, όπως και η τηλεοπτική συχνότητα, ιδιοκτησίας -επίσης- Δημήτρη Κοντομηνά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε δύο σημαντικές αποφάσεις, αλλά και την παρουσία του αναπληρωτή υπουργού Πολιτισμού, με αρμοδιότητα τα ΜΜΕ, Τηλέμαχου Χυτήρη, πραγματοποιήθηκε το διοικητικό συμβούλιο της ΕΡΤ, η οποία έλαβε και τυπικά το «πράσινο φως» για την επαναπρόσληψη 700 συμβασιού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH ΕΡΤ ανέλαβε να σηκώσει τα «βάρη» των 12 από τις 14 ομάδες μπάσκετ της Α1, εκ των οποίων ορισμένες είχαν μείνει άστεγες μετά την αποχώρηση του ΣΚΑΪ από τις αθλητικές μεταδόσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον Όμιλο Μέσων του Βίκτορα Ρέστη εντάχθηκαν οι Δημήτρης Αργυρόπουλος και Γιάννης Ρεμούνδος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην karamella κατακυρώνεται το επικοινωνιακό πρόγραμμα των γενικών απογραφών οικοδομών-κτιρίων και πληθυσμού κατοικιών που θα διενεργηθούν από τη Γ.Γ. ΕΣΥΕ για τα έτη 2010 και 2011.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην BBDO Athens κατακυρώνεται, σύμφωνα με πληροφορίες, το πρόγραμμα στρατηγικής επικοινωνίας της Εταιρείας Παροχής Αερίου Αττικής (ΕΠΑ).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘέμα πρώτης προτεραιότητας στην ατζέντα των συσκέψεων της Σούπερ Λίγκας αποτελεί η κεντρική διαχείριση των τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών δικαιωμάτων των ΠΑΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory