Νέοι γενικοί διευθυντές στην ΕΡΤ
Ορίστηκαν από τον πρόεδρο και το Δ.Σ. της ΕΡΤ οι γενικοί διευθυντές Ενημέρωσης και Τηλεόρασης και του διευθυντή Προγράμματος της Γενικής Διεύθυνσης Τηλεόρασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟρίστηκαν από τον πρόεδρο και το Δ.Σ. της ΕΡΤ οι γενικοί διευθυντές Ενημέρωσης και Τηλεόρασης και του διευθυντή Προγράμματος της Γενικής Διεύθυνσης Τηλεόρασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Κώστας Ευφραιμίδης αναλαμβάνει τη θέση συμβούλου Πωλήσεων στα ανδρικά περιοδικά του ομίλου της IMAKO και αναμένεται να ενισχύσει σημαντικά τη συγκεκριμένη ομάδα πωλήσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο management της Forthnet, μετά την ενοποίηση των λειτουργιών και δραστηριοτήτων της, ανέθεσε εκ νέου το δημιουργικό της Nova στη Spot JWT.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Imako Media SA έρχεται να προσθέσει μία ακόμη διεθνή επιτυχία στο δυναμικό των τίτλων της, καθώς, σε συνεργασία με την εκδοτική εταιρεία Time Inc., θα εκδίδει από τα τέλη Μαρτίου το περιοδικό People, το Νο 1 εβδομαδιαίο περιοδικό στον κόσμο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια μερίδα της αγοράς μίλησε για θεσμική εκπροσώπηση των εταιρειών παραγωγής που ασχολούνται με τη διαφήμιση. Λάθος. Άλλοι παράγοντες της αγοράς εξέλαβαν την κίνηση ως σύμπραξη στην κρίση, κάτι που αποτελεί μέρος της πραγματικότητας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Si Enorasis είναι η εταιρεία που ανέλαβε να δημιουργήσει και να υλοποιήσει την καμπάνια επικοινωνίας της Crepaland σε τηλεόραση και ραδιόφωνο. Ήδη τα πρώτα δείγματα είναι στον αέρα με τίτλο «Φάτες Όλες, Crepaland, H Άπαιχτη Κρέπα!».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Χαρά Ζλατάνη αποχώρησε από το Δημοσιογραφικό Οργανισμό Λαμπράκη. H Χαρά Ζλατάνη ασκούσε καθήκοντα εμπορικής διευθύντριας. Προηγουμένως είχε συνεργαστεί με τον Όμιλο Antenna, στον οποίο κατείχε τη θέση της γενικής διευθύντριας του ΑΝΤ-1 ΤV.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις 18 Ιουνίου η Digea ξεκινάει τη μετάδοση με ψηφιακό σήμα των ιδιωτικών καναλιών εθνικής εμβέλειας Alpha, Alter, Antenna, Μακεδονία TV, Mega, ΣΚΑΪ και Star στην περιοχή της Αττικής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ κρίση ρευστότητας που ταλαιπωρεί εδώ και αρκετό χρονικό διάστημα την Περιοδικός Τύπος (ΕκδόσειςΑνεμοδουρά) είχε το πρώτο «θύμα» της, καθώς η εταιρεία προχώρησε στην αναστολή έκδοσης του μηνιαίου νεανικού-γυναικείου περιοδικού Young.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην ώριμή του περίοδο περνά πλέον το Εθνικό Οπτικοακουστικό Αρχείο, το οποίο μέσα σε δύο χρόνια έχει κάνει άλματα, προκειμένου να περάσει στην ψηφιακή εποχή έναν ολόκληρο οπτικοακουστικό θησαυρό και νέες αφίξεις που ενδιαφέρουν τον ελληνικό πολιτισμό, αλ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Ολομέλεια της Βουλής μεταφέρεται η αρμοδιότητα του υπουργού Επικρατείας, για τον καθορισμό του αριθμού των τηλεοπτικών αδειών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo 2009 δεν ήταν εύκολη χρονιά για τα ελληνικά media. Δεδομένης της οικονομικής κρίσης, με την πτώση της διαφημιστικής δαπάνης να αγγίζει το 20%, επιτυγχάνοντας επίδοση που αγγίζει σε απόλυτα μεγέθη σκορ της προηγούμενης δεκαετίας, τα σημάδια της ανάκαμψης δύσκολα θα γίνουν ορατά μέσα στο 2010. Ύφεση στην ελληνική οικονομία συνεπάγεται αυτόματα κάμψη των καταναλωτικών δαπανών και συνακόλουθα περιορισμό των budget για διαφήμιση και επικοινωνία…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory