Διεθνές δίκτυο για την Oxygen
Στο δίκτυο της Columbus Media International, που μετράει πλέον 28 μέλη, προσχώρησε η Oxygen Media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο δίκτυο της Columbus Media International, που μετράει πλέον 28 μέλη, προσχώρησε η Oxygen Media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Leo Burnett ανέλαβε πρόσφατα την επικοινωνία του in.gr, μετά τη διενέργεια spec. «In.gr you are in!» είναι το μήνυμα που υπογράφει τη νέα καμπάνια του in.gr, ενός από τα μεγαλύτερα ελληνικά portal.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH McCann Erickson Athens ανέλαβε την επικοινωνία της εταιρείας Almaverde Bio.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Ashley&Holmes ανέθεσε η FG Europe την επικοινωνία των κλιματιστικών Fujitsu, με την πρώτη καμπάνια να έχει κάνει ήδη την εμφάνισή της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην κοινοπραξία McCann Erickson Athens/karamella κατακυρώθηκε η διαφημιστική προβολή του Κυπριακού Οργανισμού Τουρισμού, μέχρι το 2012.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ DK Advertising ανέλαβε τη διαφημιστική καμπάνια των «120» κατασκευαστών επίπλου, που επανέρχονται δυναμικά στο προσκήνιο, με το concept «γροθιά στην ακρίβεια».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΛίγο πριν συμπληρωθούν τα δυο χρόνια παρουσίας του MΤV Greece στην ελληνική τηλεοπτική αγορά, o γενικός διευθυντής του καναλιού, Γιάννης Λαμπρόπουλος, μιλάει για την πορεία του σταθμού, τα σχέδια και τα επόμενα βήματά του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔύο νέους λογαριασμούς πρόσθεσε στο πελατολόγιό της η Si Enoraris. Πρόκειται για τα παγωτά Δωδώνη και την Astra Airlines.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Fortune αναλαμβάνει το διαφημιστικό λογαριασμό του ΟΠΑΠ για τα «Παιχνίδια Γνώσης». Το εν λόγω κομμάτι του διαφημιστικού λογαριασμού του Οργανισμού διεκδικούσαν, επίσης, οι BBDO, Μass Athens και UpSet!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Sprint ανέλαβε το σύνολο της επικοινωνίας της Edenred (πρώην Αccor Services). Η Accor Services είναι μέλος του ξενοδοχειακού Οργανισμού Accor και των υπηρεσιών επιχειρήσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH διαφημιστική εταιρεία DDB αναδείχθηκε νικήτρια στο διαγωνισμό του Casino Λουτρακίου. Στο spec είχαν κληθεί συνολικά πέντε διαφημιστικές εταιρείες, DDB, ΑΔΕΛ, attp, Lowe Athens και Publicis. Η ανάθεση αφορά το σύνολο του λογαριασμού διαφήμιση και δημόσιες σχέσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπεκτείνεται η συνεργασία της φαρμακευτικής GlaxoSmithKline Consumer Healthcare και της V+O στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory