
Ακόμα μια επιτυχία για το κανάλι «Ε», στην ενημέρωση αυτή τη φορά και στο πρόγραμμα του Σαββατοκύριακου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαλά νούμερα για τους Συμμαθητές, πρώτο του Μπρούσκο στον πίνακα τηλεθέασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη σειρά του ΑΝΤ1 επέλεξαν και τη Δευτέρα οι τηλεθεατές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο κορυφαίο μουσικό show παγκοσμίως, το X Factor έρχεται στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Sony συγκέντρωσε μεγάλο μέρος των media επιχειρήσεών της στις MediaCom και UM, μετά τη μερική ολοκλήρωση της αναθεώρησης που αφορούσε στα παραρτήματά της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπίθεση του Υπουργού Επικρατείας στην Νέα Δημοκρατία με αφορμή δηλώσεις του Α. Γεωργιάδη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ταινία στον Alpha και τα δελτία ειδήσεων συγκέντρωσαν το τηλεοπτικό ενδιαφέρον την Κυριακή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον γύρο των τουρκικών ΜΜΕ κάνει η είδηση ότι ο ιδιοκτήτης του τουρκικού καναλιού TV8, συζητά με τον Α. Τσίπρα το ενδεχόμενο αγοράς καναλιού στην Ελλάδα. Αντίδραση από Ένωση Κεντρώων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε 153 ψήφους υπέρ, \"πέρασε\" απο την Ολομέλεια της Βουλής η τροπολογία του υπουργού Επικρατείας Νίκου Παππά για τoν αριθμό των τηλεοπτικών αδειών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας spec για το λογαριασμό media της BSH Οικιακές Συσκευές, νικήτρια αναδείχθηκε η ZenithOptimedia.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνακοίνωση του κόμματος, με την οποιά ζητά να επιστραφεί η αρμοδιότητα για την προκήρυξη των αδειών στο ΕΣΡ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory