Επανήλθε η Forthnet για το Κύπελλο!
Ανακοίνωση της εταιρείας, με την οποιά κατηγορεί την ΕΠΟ για πλήρη αδιαφάνεια, αναφορικά με την τηλεοπτική μετάδοση των αγώνων Κυπέλλου!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ανακοίνωση της εταιρείας, με την οποιά κατηγορεί την ΕΠΟ για πλήρη αδιαφάνεια, αναφορικά με την τηλεοπτική μετάδοση των αγώνων Κυπέλλου!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ταινία που επέλεξε να προβάλει ο ΑΝΤ1, ανήμερα της 28ης Οκτωβρίου, βρέθηκε στην κορυφή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H MEDIACOM ανέλαβε τον λογαριασμό media σε off line και on line των προϊόντων που εκπροσωπεί CD MEDIA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι δυο ελληνικές σειρές σε ANT1 και Alpha μονοπώλησαν το ενδιαφέρον και τη Δευτέρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δέκα χρόνια γιορτάζει το περιοδικό AllStar Basket, που καταγράφει όλα όσα συμβαίνουν στο χώρο του αγαπημένου αθλήματος των Ελλήνων, δημιουργώντας νέα δεδομένα στον Αθλητικό Τύπο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η CEO της Focus Bari, Βαλέρια Τσάμη εκπροσώπησε την Ελλάδα στο Forum που έλαβε χώρα στο Λονδίνο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέα, πλήρης δικαίωση της Forthnet στην υπόθεση των τηλεοπτικών δικαιωμάτων του Κυπέλλου Ελλάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με ανανεωμένη πλατφόρμα και ρεκόρ επισκέψεων, το Netwix καλωσορίζει το φθινόπωρο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Κατά πλειοψηφία ψηφίστηκε το βράδυ του Σαββάτου και στο σύνολο και στα άρθρα του το νομοσχέδιο του υπουργείου Επικρατείας για τα ΜΜΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τα δελτία ειδήσεων σε Alpha και ANT1 κυριάρχησαν στις τηλεοπτικές προτιμήσεις της Κυριακής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το νομοσχέδιο οδηγεί «σε κατ\' ουσίαν αναίρεση της ανεξαρτησίας της Αρχής», σημειώνει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Μπρούσκο βρέθηκε στην κορυφή το βράδυ της Πέμπτης. Πρεμιέρα για τη δεύτερη σεζόν του Ταμάμ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory