«Mπρούσκο» vs «Το Σόι σου»
Η κοινωνική σειρά του ΑΝΤ1 βρέθηκε στην κορυφή των προτιμήσεων την Πέμπτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η κοινωνική σειρά του ΑΝΤ1 βρέθηκε στην κορυφή των προτιμήσεων την Πέμπτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Έφοδοι της Επιθεώρησης Εργασίας στους δυο μεγάλους τηλεοπτικούς σταθμούς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι ελληνικές σειρές Μην Αρχίζεις τη Μουρμούρα και Μπρούσκο δίνουν καθημερινή τηλεοπτική \"μάχη\"!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πρώτο σε τηλεθέαση τον Σεπτέμβρη το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του MEGA, με το πολιτικό σκηνικό να τονώνει το τηλεοπτικό ενδιαφέρον.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δυο ελληνικές σειρές, το Μπρούσκο και η Μουρμούρα, κονταροχτυπήθηκαν για την πρωτιά το βράδυ της Τρίτης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το νέο media δίκτυο της ZenithOptimedia με τίτλο \"Blue 449\" προχώρησε στην επιλογή του Andras Vigh για την κάλυψη της θέσης του global chief executive.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με μεγάλη άνοδο στα νούμερα τηλεθέασης έκλεισε η εβδομάδα Δευτέρα 21 έως Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου, για το κανάλι EPSILON.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η νέα σύνθεση του ραδιοφωνικού σταθμού είναι έτοιμη να ξεκινήσει την αθλητική της σεζόν στα ερτζιανά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ολοκληρώθηκε το spec που έτρεχε από τον Μάιο. Στην One Citi Global το σύνολο της επικοινωνίας του τραπεζικού οργανισμού πλέον.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στόχος ο εποικοδομητικός διάλογος για θέματα μεθοδολογίας και αξιοπιστίας των πολιτικών δημοσκοπήσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η FOX International Channels Greece ενδυναμώνει τις παρεχόμενες εμπορικές υπηρεσίες της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η αγαπημένη ταινία «Μερικοί το προτιμούν κρύο» συγκέντρωσε τις προτιμήσεις τη Δευτέρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory