«Εχθρική» η Ελλάδα για τις παραγωγές ταινιών
Ο Aνδρέας Τσιλιφώνης, Πρόεδρος της Pact, αναλύει τις δυσκολίες που υπάρχουν για την παραγωγή οπτικοακουστικών έργων στην Ελλάδα και τονίζει την ανάγκη για προσέλκυση ξένων παραγωγών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Aνδρέας Τσιλιφώνης, Πρόεδρος της Pact, αναλύει τις δυσκολίες που υπάρχουν για την παραγωγή οπτικοακουστικών έργων στην Ελλάδα και τονίζει την ανάγκη για προσέλκυση ξένων παραγωγών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Έρχεται το 21o Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας-Νύχτες Πρεμιέρας, με τον OTE TV να χαρίζει προσκήσεις στους συνδρομητές του, σαν μεγάλος χορηγός.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η GSK επέλεξε τις PHD και MediaCom για την ανάθεση χειρισμού του, ύψους 1,1 δισ. λιρών, παγκόσμιου media buying and planning λογαριασμού της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η διοίκηση της ΕΡΤ εξέφρασε τις ευχαριστίες της σε όσους εργάστηκαν για την επιτυχή διεξαγωγή των debates.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συγκέντρωση των media (planning και buying) σε μια εταιρεία στην αγορά των Ηνωμέμων Πολιτειών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τι κατέγραψαν οι μετρήσεις για την τηλεμαχία ανάμεσα σε Αλέξη Τσίπρα και Βαγγέλη Μεϊμαράκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Κυκλοφόρησε από τη Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου νέες έντυπες εκδόσεις μεγάλου σχήματος σε Ευρώπη και Ασία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μεγάλη μέρα για την Τατιάνα Στεφανίδου έφτασε. Τη Δευτέρα 14/09 στις 16:00 θα πει την πρώτη καλησπέρα στο κοινό της, μέσα από τη συχνότητα του Εpsilon.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τι αναφέρθηκε στην εκπομπή Evening Report που πραγματοποίησαν BusinessΝews.gr και Action 24
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τι δείχνει η τελευταία έκδοση του ετήσιου Ericsson ConsumerLab TV & Media Report για τις καταναλωτικές συνήθειες παρακολούθησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αναβίωση συμβάσεων, συμμετοχή σε exit poll την ημέρα των εκλογών και δικαιώματα αθλητικών διοργανώσεων απασχόλησαν την ΕΡΤ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τα πραγματικά στοιχεία στο online περιβάλλον εν όψει της σημερινής τηλεμαχίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory