Arla: Media spec στην Ευρώπη
Επηρεάζει και την ελληνική αγορά, ενώ η αξία του λογαριασμού εκτιμάται σε 15 εκατομμύρια λίρες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Επηρεάζει και την ελληνική αγορά, ενώ η αξία του λογαριασμού εκτιμάται σε 15 εκατομμύρια λίρες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συνεχίζεται με αμείωτο ρυθμό η δυναμική ανάπτυξη του συνδρομητικού καναλιού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πρωταγωνίστρια αυτή τη φορά είναι η Ζωή Κωνσταντοπούλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Παρουσίαση θέματος για την αγορά, την Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου, στις 21:30, στην εκπομπή “Evening Report”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Περισσότερες από 125.000 αναφορές καταγράφηκαν από τις 7 το απόγευμα της Τετάρτης ως τη 1:30 το πρωί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τι έδειξαν για την τηλεμαχία της Τετάρτης οι μετρήσεις της Nielsen.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τι ανέφεραν οι πολιτικοί αρχηγοί στην τηλεοπτική \"μονομαχία\" της Τετάρτης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η πύλη «keraies.eett.gr» παρέχει στους πολίτες τη δυνατότητα να ενημερώνονται για τις κατασκευές κεραιών που τους ενδιαφέρουν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ποιές είναι οι αλλαγές που ανακοίνωσε η εταιρεία media στο εμπορικό της τμήμα, με στόχο την ανανέωση και ενίσχυσή του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στις 9 μ.μ. της Τετάρτης η τηλεοπτική αναμέτρηση των πολιτικών αρχηγών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Από το Σάββατο και κάθε Σάββατο και Κυριακή μεσημέρι, στους τηλεοπτικούς δέκτες του E TV.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τι ανέφερε για τις τηλεοπτικές άδειες αλλά και την ΕΡΤ η υποψήφια βουλευτής της ΝΔ, Σοφία Βούλτεψη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory