ΣΕΔΕΑ: Τι λέει για τις δημοσκοπήσεις
Δυσκολότερες οι εκτιμήσεις σε ένα δημοψήφισμα και σε μια κοινωνία που συνεχώς αλλάζει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δυσκολότερες οι εκτιμήσεις σε ένα δημοψήφισμα και σε μια κοινωνία που συνεχώς αλλάζει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αντικείμενο οι πιθανές παραβάσεις από τους τηλεοπτικούς σταθμούς, στο θέμα χειρισμού του δημοψηφίσματος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Υψηλοί δείκτες τηλεθέασης και επισκεψιμότητας για τον δημόσιο ραδιοτηλεοπτικό φορέα, με αφορμή τις εξελίξεις της Κυριακής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αφορμή ο τρόπος κάλυψης του δημοψηφίσματος από την ιδιωτική τηλεόραση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η αποτύπωση των εξελίξεων στον δημόσιο διαδικτυακό λόγο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αυστηρό και με σαφήνεια διαχωρισμό των δημοσκοπήσεων από εργαλεία επηρεασμού, ζητά από τα μέλη του ο ΣΕΔΕΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης καταγγέλει διακριτική διαχείριση της DIGEA από την ΕΕΤΤ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Deal ύψους 1,3 δις. ευρώ με τη Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή από το 2016 μέχρι το 2024.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αναλαμβάνει την εμπορική ευθύνη των Μέσων του Ομίλου και θα συμμετέχει στη χάραξη στρατηγικής ανάπτυξης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η κοινωνική σειρά του Mega κέρδισε τους τηλεθεατές την Τρίτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι δραματικές εξελίξεις στη χώρα \"απογείωσαν\" τηλεοπτικά τη συνέντευξη του Έλληνα Πρωθυπουργού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για τις αρχές του 2016 μετακινήθηκε η απευθείας τιμολόγηση των διαφημιζόμενων από τα ΜΜΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory