Θολό τοπίο για τα κανάλια
Η συμφωνία της χώρας με τους εταίρους δανειστές θα είναι αυτή που θα κρίνει και τις εξελίξεις αναφορικά με την αδειοδότηση των τηλεοπτικών σταθμών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η συμφωνία της χώρας με τους εταίρους δανειστές θα είναι αυτή που θα κρίνει και τις εξελίξεις αναφορικά με την αδειοδότηση των τηλεοπτικών σταθμών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ελληνική κωμική σειρά του ΑΝΤ1 συγκέντρωσε το ενδιαφέρον των τηλεθεατών την Πέμπτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε πρώτο βαθμό μετά από πλήρη έλεγχο των στοιχείων και των δεδομένων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
200 εκατομμύρια ευρώ προσδοκά η κυβέρνηση από το μέτρο μέσα στα επόμενα δυο χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σημαντική ενίσχυση, όπως και αναμενόταν, δείχνουν τα στοιχεία των δημοσιευμένων ισολογισμών των εγχώριων media shops για το 2014.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην πρώτη με θέση και με διαφορά το βράδυ της Κυριακής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σημαντική θέση αναλαμβάνει στον ΔΟΛ ο Aνδρέας Ψυχάρης, ο οποίος αναμένεται να έχει βασικό ρόλο στην επόμενη ημέρα για το συγκρότημα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ορίστηκαν τα δυο από τα τρία μέλη, με Πρόεδρο τον Ιωάννη Μυλόπουλο, καθώς και οι προσωρινοί συντονιστές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αμείωτο το τηλεοπτικό ενδιαφέρον για την κοινωνική σειρά του MEGA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η εκπομπή με καλεσμένη τη Μαριέττα Γιαννάκου προσέλκυσε το τηλεοπτικό ενδιαφέρον.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Έργο για δράσεις προβολής και επικοινωνίας, καθώς και τη διοργάνωση εκδηλώσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory