Κορυφή οι Συμμαθητές τη Δευτέρα!
Η κωμική σειρά του ΑΝΤ1 κέρδισε τις τηλεοπτικές προτιμήσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η κωμική σειρά του ΑΝΤ1 κέρδισε τις τηλεοπτικές προτιμήσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Λεπτομέρειες απομένουν αναφέρει ο γενικός γραμματέας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας Λευτέρης Κρέτσος, που προαναγγέλει την επεξεργασία ρύθμισης για τα ψηφιακά MME.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο 2ος κύκλος της μεγάλης επιτυχίας «Tyrant» κάνει πρεμιέρα στο FOX, λιγότερο από 24 ώρες μετά την πρεμιέρα της σειράς στην Αμερική.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μάχη για τη συμμετοχή στον τελικό, συγκέντρωσε υψηλά νούμερα τηλεθέασης το βράδυ της Κυριακής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην κορυφή έκθεσης της RECMA, για την ανάδειξη των κορυφαίων media εταιρειών στον κόσμο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ελληνική κωμική σειρά του Alpha ξεχώρισε και πάλι το βράδυ της Τετάρτης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Weber Shandwick ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της με την Ε.Ι. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε., για την παροχή συνολικών υπηρεσιών Επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στα 880.000 τα νοικοκυριά που καλύπτει πλέον στη χώρα μας ο πάροχος δορυφορικών υπηρεσιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
To φινάλε του «Αλ Τσαντίρι Νιουζ» στον Alpha έκλεψε την τηλεοπτική παράσταση το βράδυ της Τρίτης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δυναμική ενίσχυση περιεχομένου & υπηρεσιών από τον ΟΤΕ TV και αναδιαμόρφωση τιμών στα πακέτα Full & Sports από τον Αύγουστο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Περισσότερες από οκτώ ώρες καθημερινά καταναλώνουν οι άνθρωποι σε media, σύμφωνα με την Media Consumption Forecast.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Tο show του ΑΝΤ1 “Τhe Voice” παρακολούθησαν το βράδυ της Κυριακής οι τηλεθεατές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory