Ferrero: Στην PHD τα media σε αναπτυσσόμενες αγορές
Η Ferrero προχώρησε στην πρόσληψη της PHD για την ανάθεση χειρισμού των media δραστηριοτήτων της στις αναπτυσσόμενες αγορές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Ferrero προχώρησε στην πρόσληψη της PHD για την ανάθεση χειρισμού των media δραστηριοτήτων της στις αναπτυσσόμενες αγορές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αναθεώρηση των παγκόσμιων media buying and planning επιχειρήσεών της ξεκινά η Mondelez, σε μια προσπάθεια να ενοποιήσει το ρόστερ συνεργατών της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ανακοινώθηκαν οι τοποθετήσεις των νέων προσωρινών διευθυντών και συντονιστών που θα στελεχώσουν του νέου ραδιοτηλεοπτικού φορέα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η εκπομπή της Βίκυς Χατζηβασιλείου βρέθηκε στην κορυφή τηελθέασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πολύ καλά νούμερα τηλεθέασης σημειώνει η εκπομπή του Alpha, World Party.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η σειρά του Γ. Καπουτζίδη ήταν δεύτερη, πίσω από τη Μουρμούρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η General Mills προστέθηκε στο γκρουπ των μεγάλων διαφημιζόμενων που προχωρούν σε αναθεώρηση των media συνεργασιών τους το τελευταίο διάστημα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με έμφαση στα θέματα του τουρισμού, των αερομεταφορών και του τουριστικού Real Estate, επανέρχεται ανανεωμένο στο SBC το Tourism Today.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Καθήκοντα Διευθύνοντος Συμβούλου στη ΔΕΣΜΗ ΕΚΔΟΤΙΚΗ Α.Ε. αναλαμβάνει ο μέχρι πρότινος Διευθυντής Νέων Μέσων της εταιρείας, Δημήτρης Ηλιόπουλος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη σειρά του Alpha Προτίμησαν οι τηλεθεατές το βράδυ της Δευτέρας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τι προβλέπεται για τους μισθούς και ποιοί αναλαμβάνουν προσωρινά καθήκοντα Γενικών Διευθυντών του ραδιοτηλεοπτικού φορέα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ενίσχυση της συνδρομητικής βάσης του ομίλου, παρά το αντίξοο μακροοικονομικό περιβάλλον.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory