Συγκίνησε το Πακέτο την Πέμπτη
Πρώτη στις προτιμήσεις των τηλεθεατών για άλλη μια εβδομάδα η κοινωνική εκπομπή του Alpha.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πρώτη στις προτιμήσεις των τηλεθεατών για άλλη μια εβδομάδα η κοινωνική εκπομπή του Alpha.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μεγάλο μέρος του τηλεοπτικού κοινού επέλεξε τη σειρά του Mega.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αναθεωρεί τις συνεργασίες για τον media buying and planning λογαριασμό της, ύψους 2,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Sony προστέθηκε στο γκρουπ των μεγάλων διαφημιζόμενων που προχωρούν σε αναθεώρηση των media συνεργασιών τους το τελευταίο διάστημα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι τηλεθεατές παρακολούθησαν το τελευταίο επεισόδιο της φετινής σεζόν το βράδυ της Δευτέρας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Επαφές με τους μεγάλους ομίλους διαφήμισης και επικοινωνίας έχει ξεκινήσει το Volkswagen Group.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σταθόπουλος και Ντινόπουλος θα βρίσκονται στα μικρόφωνα του σταθμού από Δευτέρα έως και Πέμπτη, σχολιάζοντας την επικαιρότητα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η κοινωνική εκπομπή του Alpha άφησε πίσω τη Μουρμούρα και το Μπρούσκο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Discovery Communications προσέλαβε τον Jonathan Davies για να αποτελέσει managing director των advertiser partnerships για τα Eurosport και Discovery Pan-Europe.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ανάνεωση συμφωνίας του συνδρομητικού καναλιού και της ΚΑΕ Ολυμπιακός για τα επόμενα 4 χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ακόμη περισσότεροι αγώνες και live μεταδόσεις από το κορυφαίο πρωτάθλημα μπάσκετ την επόμενη τριετία στα κανάλια OTE SPORT.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory