Πρώτη η Μουρμούρα την Τετάρτη
Η κωμική σειρά του Alpha βρέθηκε ξανά στην κορυφή των τηλεοπτικών προτιμήσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η κωμική σειρά του Alpha βρέθηκε ξανά στην κορυφή των τηλεοπτικών προτιμήσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τελεσίδικη η απόφαση του Εφετείου Αθηνών, για την ανάθεση των τηλεοπτικών δικαιωμάτων του Κυπέλλου Ελλάδας από το ΔΣ της ΕΠΟ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αλλαγές έχουν ζητήσει τηλεοπτικοί σταθμοί όσον αφορά τις μετρήσεις της Media Services για την τηλεοπτική διαφημιστική δαπάνη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Αλ Τσαντίρι προτιμήθηκε σε σύγκριση με τον ημιτελικό της Eurovision.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ελληνική κωμική σειρά του Mega συγκέντρωσε τις προτιμήσεις των τηλεθεατών τη Δευτέρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τι ανακοίνωσε ο Αλέξης Τσίπρας, στη συνάντηση που είχε τη Δευτέρα με τους Διονύση Τσακνή και Λάμπη Ταγματάρχη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Και το Ιταλικό Πρωτάθλημα ποδοσφαίρου συνεχίζει αποκλειστικά στον OTE TV έως το 2018!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η SC Johnson συγκέντρωσε το media buying, σε παγκόσμιο επίπεδο, στην PHD, έπειτα από την ολοκλήρωση του σχετικού spec που \"έτρεχε\" το τελευταίο διάστημα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η προσπάθεια του Ολυμπιακού προσέλκυσε το τηλεοπτικό ενδιαφέρον.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Bundesliga συνεχίζει να παίζει μπάλα αποκλειστικά στον OTE TV έως το 2017
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Απαραίτητη η συλλογή στοιχείων από ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς για τον έλεγχο της διαφημιστικής προβολής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Κινήσεις στρατηγικής από τους δυο μεγάλους παίχτες της αγοράς στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory