Δεν πιάνεται η Μουρμούρα!
Μπορεί να υπήρξαν ανατροπές στο Παρτάλι, αλλά οι τηλεοπτικές συνήθειες δεν άλλαξαν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μπορεί να υπήρξαν ανατροπές στο Παρτάλι, αλλά οι τηλεοπτικές συνήθειες δεν άλλαξαν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Forthnet ανακοινώνει τη συνεργασία της με το νέο πολυβραβευμένο brand πολυτελών ξενοδοχείων, που ξεκινά την παρουσία του στην Ελλάδα το 2015.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τι είπε ο υπουργός Εσωτερικών κατά τη διάρκεια της συζήτησης του νομοσχεδίου για την ανασυγκρότηση της ΕΡΤ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
«Ανάσα αξιοπρέπειας» η επανίδρυση της ΕΡΤ, σύμφωνα με τον υπουργό Επικρατείας, Νίκο Παππά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το μουσικό show του ANT1 άφησε πίσω του δελτία ειδήσεων κι ενημερωτικές εκπομπές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Λογαριασμός media planning and buying, συνολικού ύψους 400 εκατομμυρίων δολαρίων, που θα διεκδικήσει εκ νέου η SMG.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τις θέσεις της για το θέμα της ψηφιακής τηλεόρασης στην Ελλάδα παρουσίασε η Digea, προς απάντηση των ισχυρισμών περί βλάβης του Δημοσίου συμφέροντος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Zenith Optimedia αποτελεί το νέο Συνεργαζόμενο Μέλος στον Τομέα Media Specialists της ΕΔΕΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην πρώτη θέση την Πέμπτη η κοινωνική εκπομπή του Alpha.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δήλωση των κεραιοσυστημάτων των ραδιοφωνικών σταθμών έως τις 17 Ιουνίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ξεκάθαρο μήνυμα προς τον Διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος από την κυβέρνηση, προκειμένου να συνεργαστεί για την διαφάνεια στο χώρο των ΜΜΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Bραδιά ποδοσφαίρου την Τετάρτη με τους επαναληπτικούς προημιτελικούς της κορυφαίας διοργάνωσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory