SOS εκπέμπει ο έντυπος Τύπος
Κάτω από το ψυχολογικό όριο του 1 εκατ. φύλλων οι εφημερίδες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Κάτω από το ψυχολογικό όριο του 1 εκατ. φύλλων οι εφημερίδες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συνεδριάζει στις 23/3 η Επιτροπή Ανταγωνισμού για τη μέτρηση ακροαματικότητας ραδιοφωνικών σταθμών ανά την ελληνική επικράτεια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Χωρίς εκπλήξεις στην κορυφή, οι μετρήσεις τηλεθέασης για την Τετάρτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Θα παρέχει υπηρεσίες Εταιρικής και Προϊοντικής επικοινωνίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Θέση στο παγκόσμιο ρόστερ της Unilever για το αποσμητικό Axe πήρε η 72andSunny, στο οποίο βρίσκονται ήδη οι εταιρείες Bartle Bogle Hegarty, Lowe Ponce και R/GA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Προτείνει 8,7 εκατομμύρια ευρώ από το Ταμείο Προσαρμογής στην Παγκοσμιοποίηση για να βοηθήσει εργαζομένους σε μέσα μαζικής επικοινωνίας (ΜΜΕ) στην χώρα μας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Προσφέρουν τη δυνατότητα παραγωγής προγράμματος απευθείας και σε υψηλή ευκρίνεια. Από τις 2 Φεβρουαρίου ξεκίνησε η εκπομπή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Προσωρινή διαταγή του Ειρηνοδικείου Χαλανδρίου για απαγόρευση μεταβολής της νομικής ή πραγματικής κατάστασης της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σάρωσε σε τηλεθέαση το Κάτω Παρτάλι το βράδυ της Δευτέρας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ριζική αναμόρφωση του νομοθετικού πλαισίου που διέπει τα ΜΜΕ ετοιμάζει η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πανελλαδική πρόταση των απολυμένων εργαζομένων της ΕΡΤ στην Κυβέρνηση για την επαναλειτουργία της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η αυλαία για το show χορού του ΑΝΤ1, DWTS 5 έπεσε το βράδυ της Κυριακής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory