Στην PHD το search της Unilever
Η PHD, μέσω του ψηφιακού της παραρτήματος Resolution Media, είναι η εταιρεία που ανέλαβε τον χειρισμό του search λογαριασμού της Unilever.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η PHD, μέσω του ψηφιακού της παραρτήματος Resolution Media, είναι η εταιρεία που ανέλαβε τον χειρισμό του search λογαριασμού της Unilever.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην κορυφή η εκπομπή της Βίκυς Χατζηβασιλείου, που προβλήθηκε το βράδυ της Πέμπτης στον Alpha.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δεν έχει αντίπαλο στις ώρες προβολής της η κωμική σειρά του Alpha!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η κωμική σειρά του Γιώργου Καπουτζίδη ανεβαίνει σταδιακά στις τηλεοπτικές προτιμήσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ένας μήνας με ντέρμπι και οσκαρική λάμψη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε αναθεώρηση των παγκόσμιων media buying και planning επιχειρήσεών της, φαίνεται να προχωράει η Unilever, σύμφωνα με πληροφορίες από άτομα που βρίσκονται κοντά στο συγκεκριμένο γεγονός.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πρόσληψη του Jay Altschuler, που προέρχεται από τη Unilever, ώστε να χειριστεί το Media planning and buying σε παγκόσμια κλίμακα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ η απόφαση της γενικής γραμματέως εσόδων, Αικατερίνης Σαββαΐδου, που στην ουσία δεν αναβάλλει τον Ειδικό Φόρο Τηλεόρασης αλλά πάει πιο πίσω την καταβολή των χρημάτων…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Όλα δείχνουν πως θα υπάρξει αναβολή αρκεί να προλάβει το σχετικό ΦΕΚ να δημοσιευθεί πριν τις εκλογές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Εκλογική βραδιά στο Action24 με τους Κουβαρά, Πολίτη, Γαβρά, Λιάρο και όλο το δημοσιογραφικό δυναμικό του τηλεοπτικού καναλιού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την αξία της τηλεόρασης για τους διαφημιζόμενους επιδιώκει να αποδείξει τη φετινή σεζόν το NBC Universal με το λανσάρισμα της Audience Targeting Platform.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μία μεγάλη επιστροφή (σ.σ Κάτω Παρτάλι) αλλά και δύο πρεμιέρες (σ.σ Εθνική Ελλάδος και Ηρωίδες) είχε το πρόγραμμα του Mega την περασμένη εβδομάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory