AB InBev: Στη Dentsu Aegis τα ευρωπαϊκά media
Η ομάδα της Vizeum στο Ηνωμένο Βασίλειο αναλαμβάνει τον χειρισμό για βασικές ευρωπαϊκές αγορές, εκτός της Γερμανίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ομάδα της Vizeum στο Ηνωμένο Βασίλειο αναλαμβάνει τον χειρισμό για βασικές ευρωπαϊκές αγορές, εκτός της Γερμανίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ψηφιακή πλατφόρμα του ΟΤΕ εξασφάλισε την αποκλειστική προβολή των αγώνων του UEFA Champions League και του UEFA Europa League την τριετία 2015-2018.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την ένταξη της Ναταλίας Γερμανού στο δυναμικό του, ανακοίνωσε ο τηλεοπτικός σταθμός E TV.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στα κανάλια ΟΤΕ SPORT θα προβάλλονται οι εντός έδρας αγώνες της ΑΕΚ για την Α1 μπάσκετ, αποκλειστικά και σε high definition.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Δημήτρης Βάγιας, Εμπορικός Διευθυντής Διαφήμισης και Media, Forthnet, με αφορμή την καμπάνια των καναλιών Novasports που «τρέχει», «υπόσχεται» ότι έρχονται ακόμα πιο «όμορφες» διαφημιστικές μέρες στη Νοva.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Mια καθαρή και έντιμη πρόταση, με σοβαρή και έγκυρη ενημέρωση, πλούσιο αθλητικό πρόγραμμα και σύγχρονο στυλ και φαντασία στην ψυχαγωγία, θέλει να προσφέρει στους τηλεθεατές το Action24.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Προσωρινός Διευθυντής ο Νίκος Στραβελάκης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Παγκόσμια έρευνα της Ericsson με τίτλο Ericsson ConsumerLab TV & Media Report 2014.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Εγκαινιάσθηκε το 22ο γραφείο της περιοχής ευθύνης του Χρήστου Παπαπολύζου, Προέδρου DDB για την Νοτιοανατολική Ευρώπη και τις πρώην Σοβιετικές Δημοκρατίες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ΕΕΕΠ προτείνει την απαγόρευση των τυχερών παιχνιδιών από τα ραδιοτηλεοπτικά μέσα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε ESPN και TNT οι αγώνες του NBA και WNBA μέχρι το 2025, αντί 24 και πλέον δισεκατομμυρίων δολαρίων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συμμετοχή στη διαγωνιστική διαδικασία για την εξασφάλιση των τηλεοπτικών δικαιωμάτων της τριετίας 2015-2018.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory