Συνεργασία Ολυμπιακού με τον OTE TV!
Στον ΟΤΕ TV θα προβάλλονται αποκλειστικά όλοι οι εντός έδρας αγώνες του Ολυμπιακού για το πρωτάθλημα της Α1 μπάσκετ τη νέα αγωνιστική σεζόν!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στον ΟΤΕ TV θα προβάλλονται αποκλειστικά όλοι οι εντός έδρας αγώνες του Ολυμπιακού για το πρωτάθλημα της Α1 μπάσκετ τη νέα αγωνιστική σεζόν!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η MEC Hellas ανακηρύχθηκε η Πρώτη (Νο 1) εταιρεία Media στην Ελλάδα σύμφωνα με την τελευταία έκθεση της RECMA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η UM Greece ανακοινώνει τη νέα έκδοση του Media Planning Tool C.A.T., που περιλαμβάνει στοιχεία για το 2014 από την έρευνα «Curiosity Panels».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πιο ακριβό πρόγραμμα για τους διαφημιζόμενους στις ΗΠΑ το αμερικάνικο ποδόσφαιρο, σύμφωνα με την έκθεση του Ad Age.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ολοκληρώνεται στις 19 Δεκεμβρίου η πλήρης μετάβαση της χώρας στην ψηφιακή τηλεόραση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το WHAT’S UP FunLab επιστρέφει δυναμικά, αυτή τη φορά με θέμα τη γυμναστική και το Dance Fitness.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το νέο της τηλεοπτικό πρόγραμμα παρουσίασε πριν από λίγες ημέρες η Νέα Τηλεόραση Κρήτης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Arianna Huffington ανακοινώσε επίσημα την συνεργασία της με την 24Media για την ελληνική έκδοση της Huffington Post.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
O OTE TV ανακοίνωσε τη συμφωνία του με την MGM για την αποκλειστική προβολή ταινιών α’ προβολής και της βραβευμένης με Emmy® σειράς Fargo.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Παραιτήθηκαν ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, καθηγητής Αντώνης Μακρυδημήτρης και ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος, Ροδόλφος Μορώνης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Κατηγορούνται για εικονικές συναλλαγές ύψους 8 εκατομυρίων ευρώ!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αντικείμενο η τηλεοπτική κάλυψη των εντός έδρας αγώνων του «τριφυλλιού» στην Α1 μπάσκετ για τη σεζόν 2014-2015.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory