
Παγκόσμια διπλή βράβευση για τον OTE TV
Η πλατφόρμα του ΟΤΕ διακρίθηκε στα βραβεία PromaxBDA Global Excellence Awards.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πλατφόρμα του ΟΤΕ διακρίθηκε στα βραβεία PromaxBDA Global Excellence Awards.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας (Σ.Ε.Ε.), o φορέας αυτοδέσμευσης της διαφημιστικής αγοράς στην Ελλάδα, συμπλήρωσε 10 χρόνια λειτουργίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Μην πυροβολείτε την ΕΕΤΤ» για την αδειοδότηση δικτύων επίγειας ψηφιακής τηλεόρασης!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ ιδιοκτήτης Θωμάς Λιακουνάκος δήλωσε αδυναμία πληρωμών. Στις 18 Ιουνίου η εκδίκαση του αιτήματος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρακολούθηση και καταγραφή όλων των προγραμμάτων, στα οποία περιλαμβάνονται στιγμιότυπα του Μουντιάλ, από ειδικό τμήμα εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι αναλαμβάνει η Σοφία Βούλτεψη από το «χαρτοφυλάκιο» των ΜΜΕ, μετά την ολοκλήρωση του ανασχηματισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣημαντικές επιχειρηματικές εξελίξεις δρομολογούνται στην υπόθεση του πτωχεύσαντος πρακτορείου διανομής ξένου Τύπου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚατηγορηματική διάψευση των δημοσιευμάτων από την Ραδιοτηλεοπτική ΑΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη διαχείριση της επικοινωνίας της ΒΙΚΟΣ Α.Ε. ανέλαβε με απευθείας ανάθεση η Civitas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH εταιρεία πληροφορικής προχώρησε στην ανάθεση της διαχείρισης του λογαριασμού Δημοσίων Σχέσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε νικήτρια την Carat του Dentsu Aegis Network ολοκληρώθηκε το media spec, που έτρεχε το τελευταίο διάστημα η Εθνική Τράπεζα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο τέλος του έφτασε το THE VOICE έπειτα από 18 εβδομάδες, καταρρίπτοντας ρεκόρ τηλεθέασης και παρουσίας στα social media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory