Οριστικά εκτός ΣΚΑΪ ο Νίκος Ευαγγελάτος
Τη λύση συνεργασίας με τον δημοσιογράφο ανακοίνωσε η διοίκηση του τηλεοπτικού σταθμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη λύση συνεργασίας με τον δημοσιογράφο ανακοίνωσε η διοίκηση του τηλεοπτικού σταθμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το ραδιοφωνικό \"αδερφάκι\" της εβδομαδιαίας εφημερίδας και του ομώνυμου site των ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΩΝ, κάνει την εμφάνισή του από τη Δευτέρα 28 Απριλίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την Initiative Ελλάδας επέλεξε η Unilever για την ανάθεση των social media λογαριασμών δυο προϊόντων της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Από τη Δευτέρα 28 Απριλίου και κάθε βράδυ, ο γνωστός δημοσιογράφος θα παρουσιάζει τρεις εκπομπές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σημαντική παρουσία στο φετινό Festival of Media Global της Ρώμης είχε η UM, με την κατάκτηση 11, συνολικά, βραβείων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η νέα ειδησεογραφική πρόταση του «Ε» έχει τη σφραγίδα του Τρύφωνα Σαμαρά, από τη Δευτέρα 5 Μαΐου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αφορμή η παρατήρηση πως οι τηλεοπτικοί και ραδιοφωνικοί σταθμοί εξακολουθούν να προβάλλουν, χωρίς άδεια, παιχνίδια που έχουν χαρακτηριστικά τυχερών εκπομπών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στον Όμιλο της WPP το παγκόσμιο media planning and buying, εξέλιξη που επηρεάζει και την ελληνική αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Κρίσιμη ερώτηση προς τον Υπ. Πολιτισμού και Αθλητισμού Π. Παναγιωτόπουλο κατέθεσε ο βουλευτής Νίκος Νικολόπουλος αναφορικά με το θέμα τηλεοπτικής κάλυψης του Κυπέλλου Ελλάδος από τον OTE TV.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την αναμετάδοση ειδησεογραφικής εκπομπής της Deutsche Welle στα ελληνικά, από το τέλος του 2014, συναποφάσισαν ο Όμιλος ΣΚΑΪ και η Deutsche Welle.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η εξέλιξη των media και το μέλλον των υπηρεσιών αποδελτίωσης απασχόλησε τις εργασίες του συνεδρίου που έλαβε χώρα στο Ντουμπάι, στις αρχές Μαρτίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη νέα τηλεοπτική καμπάνια της Praktiker Hellas υπογράφει η McCann, εγκαινιάζοντας με επιτυχία τη νέα συνεργασία τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory