Επέκταση συνεργασίας MediaCom-VW Group
Για άλλα τρία χρόνια η media εταιρεία θα συνεχίσει να παρέχει στρατηγική media υποστήριξη και planning and buying υπηρεσίες για όλα τα brands Volkswagen.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για άλλα τρία χρόνια η media εταιρεία θα συνεχίσει να παρέχει στρατηγική media υποστήριξη και planning and buying υπηρεσίες για όλα τα brands Volkswagen.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η TEAM διαπιστώνει πως δεν υπάρχει ελεύθερο κανάλι για τη μετάδοσή του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οδηγία για την προβολή των υποψηφίων από τα ραδιοτηλεοπτικά μέσα ενημέρωσης κατά την προεκλογική περίοδο των εκλογών για την Τοπική Αυτοδιοίκηση εξέδωσε το ΕΣΡ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τι προβλέπει το σχέδιο νόμου που δόθηκε στη δημοσιότητα για τις Ευρωεκλογές, σε ότι αφορά τα επικοινωνιακά και τηλεοπτικά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η εταιρεία βρέθηκε στην κορυφή της λίστας της RECMA, αναφορικά με τις πιο ανταγωνιστικές media εταιρείες των τελευταίων χρόνων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στη θέση του προέδρου ο Μιχαήλ Σαββάκης, μετά τις αρχαιρεσίες της 17ης Μαρτίου. Ποιά είναι τα υπόλοιπα μέλη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το ραδιόφωνο της μουσικής, του πολιτισμού και του λόγου, επέστρεψε ανανεωμένο στις συχνότητες της Δημόσιας Ραδιοφωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Από την Τετάρτη 19 Μαρτίου το νέο κανάλι θα είναι διαθέσιμο σε όλους τους συνδρομητές της Nova.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το σχεδιασμό και την υλοποίηση ολοκληρωμένου προγράμματος στρατηγικής επικοινωνίας της Swarovski ανέλαβε μετά από κλειστό spec η CIVITAS.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Λάμπης Ταγματάρχης και η Μυρτώ Κοντοβά φιλοξενούν τον Πλάτωνα Ριβέλλη, την Τετάρτη 12 Μαρτίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η εταιρεία ενημέρωσε πως το Μονομελές Πρωτοδικείο αναγνώρισε ως άκυρη την απόφαση της ΕΠΟ για παραχώρηση των δικαιωμάτων του Κυπέλλου στη Media Goal Ltd.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τα ντέρμπι της Super League συνεχίζονται στα κανάλια Novasports και αυτό του ΠΑΟΚ με τον Ολυμπιακό ακολουθεί την Κυριακή 9 Μαρτίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory