Πρόσκληση για Διευθυντές και Συντονιστές από τη ΝΕΡΙΤ
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την πλήρωση 11 συνολικά θέσεων, απευθύνει η διοίκηση της ΝΕΡΙΤ ΑΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την πλήρωση 11 συνολικά θέσεων, απευθύνει η διοίκηση της ΝΕΡΙΤ ΑΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η News Corp στα πλαίσια της στρατηγικής της επέκτασης στο κομμάτι των social media προχώρησε πρόσφατα στην εξαγορά της κορυφαίας εταιρείας social news στον κόσμο, της Storyful.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ξεκινά η διαγωνιστική διαδικασία για την αδειοδότηση δικτύων επίγειας ψηφιακής τηλεόρασης από την ΕΕΤΤ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην Bold Ogilvy & Mather μετακινήθηκε, σύμφωνα με πληροφορίες, ο διαφημιστικός λογαριασμός της IKEA του Ομίλου Fourlis.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την εξαγορά δημοφιλών μουσικών τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών σταθμών στη Ρουμανία από τον Όμιλο ProSiebenSat.1 ανακοίνωσε ο Όμιλος ANTENNA
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Κάθε Πέμπτη βράδυ, η αναμέτρηση ανάμεσα στην Βίκυ Χατζηβασιλείου και τα «Κλεμμένα Όνειρα» είναι καθιερωμένη!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε ανοικτή δημόσια διαβούλευση έθεσε η ΝΕΡΙΤ ΑΕ τον Κανονισμό Δημοπράτησης, Ανάθεσης και Εκτέλεσης Προμηθειών και υπηρεσιών της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Βραδιά ποδοσφαίρου ήταν αυτή της Πέμπτης, με τον ΠΑΟΚ να κατακτά τη δεύτερη θέση στο 12ο όμιλο του Europa League και την αναμέτρηση με την Αλκμάαρ να βρίσκεται μέσα στην πρώτη τριάδα της Nielsen.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Άνοδο καταγράφει το «Mπρούσκο» στον AΝΤ1, καθώς την Τετάρτη βρέθηκε στην πεντάδα του Top 10 της Nielsen με 25,3% στο γενικό σύνολο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Martin Sorrell εκφράζει αμφιβολίες για τα οφέλη που μπορεί να αποφέρει σε πελάτες και εργαζόμενους, η συγχώνευση μεταξύ Publicis Groupe και Omnicom.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέο εγχείρημα στο e-commerce από τον όμιλο επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ανεβάνει διαρκώς στην μάχη του prime time η σειρά «Μην αρχίζεις τη Μουρμούρα», που προβάλει ο Alpha.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory