Στην συνδρομητική τηλεόραση η Cyta Eλλάδος
Η υπηρεσία Cytavision ξεκίνησε την πιλοτική λειτουργία της στις 4 Δεκεμβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η υπηρεσία Cytavision ξεκίνησε την πιλοτική λειτουργία της στις 4 Δεκεμβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Έκλεψε τις εντυπώσεις για ακόμη μια Κυριακή το talent show του Αnt1, “Dancing with the stars”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Καθήκοντα New Business Development στον ιδιοκτήτη όμιλο των ραδιοτηλεοπτικών σταθμών MTV Greece, Nickelodeon και Music 89,2 ανέλαβε η Μαργαρίτα Σιδερίδου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τρία νέα κανάλια, τα FOX, National Geographic Channel και Nat Geo Wild, εμπλουτίζουν την πλατφόρμα του hol my tv.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μητρική εταιρεία του καναλιού εξέδωσε ανακοίνωση, έπειτα από τα δημοσιεύματα περί παραίτησης του Η. Τσίγκα, ξεκαθαρίζοντας πως οι προσπάθειες μείωσης κόστους συνεχίζονται.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Minimedia ανέλαβε την επικοινωνία του ελληνικού brand παιδικής ψυχαγωγίας και εκπαίδευσης, FunTwoThree.com.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Επανέρχεται στην «ατζέντα» ο ειδικός φόρος Τηλεόρασης – θα εφαρμοστεί ή θα δοθεί νέα παράταση;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε ιδιαίτερα κρίσιμο σημείο της ιστορικής του διαδρομής βρίσκεται ο ΕΔΟΕΑΠ, ο Οργανισμός Ασφάλισης και Επικούρισης των εργαζομένων στα MME.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ολοταχώς για το 2014 με βάρη 1 δισ. ευρώ προχωρούν τα συγκροτήματα media στη χώρα μας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Επιχείρηση των δυνάμεων της Αστυνομίας για την εκκένωση του Ραδιομεγάρου της ΕΡΤ στην Αγία Παρασκευή, το οποίο τελεί υπό κατάληψη από τις 11 Ιουνίου, έγινε στις 4.20 τα ξημερώματα της Πέμπτης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πολύ μεγάλη απήχηση είχε η πρώτη τηλεοπτική εμφάνιση του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά μετά τις εκλογές του 2012, στον Γιάννη Πρετεντέρη και την “Ανατροπή” στο Mega.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την ανάληψη καθηκόντων Γενικού Διευθυντή στα MTV Greece, Nickelodeon και Music 89,2 από τον Βαγγέλη Μωραΐτη, ανακοίνωσε η διοίκηση των συγκεκριμένων μέσων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory