ΔΤ: Θεσμοθετείται για 10 μήνες η λειτουργία της
Σειρά τροπολογιών για την ανανέωση συμβάσεων του προσωπικού της, μέχρι να λειτουργήσει πλήρως ο νέος ραδιοτηλεοπτικός φορέας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Σειρά τροπολογιών για την ανανέωση συμβάσεων του προσωπικού της, μέχρι να λειτουργήσει πλήρως ο νέος ραδιοτηλεοπτικός φορέας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        O Θοδωρής Κυριακού, Αντιπρόεδρος του Ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ μίλησε για τις επενδυτικές κινήσεις του Ομίλου στην περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης στο Bloomberg.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Ο Θανάσης Παπαμιχαήλ γράφει για τους γνωστούς τηλεοπτικούς «μαϊντανούς», που είχαν καλλιεργηθεί από τα ενημερωτικά προγράμματα των τηλεοπτικών καναλιών και ραδιοφώνων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Το φρέσκο εβδομαδιαίο πρόγραμμα των καναλιών εθνικής εμβέλειας ζητεί το ΕΣΡ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        O ραδιοφωνικός σταθμός Χριστιανισμός FM είναι πολύ πιθανό να πάρει τη συχνότητα 92,6 η οποία πλέον χηρεύει από την ανάκληση της άδειας του Best FM της Liberis Publications.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Ο Γεώργιος Καλογιάννης αναλαμβάνει καθήκοντα Εμπορικού Διευθυντή στα MTV Greece, Nickelodeon και Music 89,2.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Δύο πολύ σημαντικά πιστοποιητικά ποιότητας έχει στην κατοχή της η Real Media από τον Αύγουστο, διασφαλίζοντας την ποιότητα και την ποιοτική διαχείριση των υπηρεσιών της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Από τη Δευτέρα 7 Οκτωβρίου και κάθε μέρα, κυκλοφορεί στα περίπτερα όλης της χώρας, η νέα εφημερίδα Newsbomb απο τον Όμιλο Γιαννακόπουλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Ένας πρωτόγνωρος για δεδομένα κρίσης ανταγωνισμός αναπτύσσεται μεταξύ των τηλεοπτικών καναλιών τη φετινή σεζόν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Ο αγώνας Εuropa League μεταξύ ΠΑΟK - Αλκμαάρ ήταν ο νικητής της χθεσινής τηλεθέασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Ο σύμβουλος επιχειρήσεων Γιώργος Προκοπάκης, είναι η επιλογή του Εποπτικού Συμβουλίου της ΝΕΡΙΤ Α.Ε. για τη θέση του Προέδρου και Διευθύνοντα Συμβούλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Σε διαβούλευση έθεσε ο υπουργός Διοικητικής Μεταρύθμισης Κ. Μητσοτάκης μια σειρά από διατάξεις που αφορούν σε θέματα Επικοινωνίας και Ραδιοτηλεοπτικά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
                                                        
                                                    
                                                Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
                                                        
                                                    
                                                Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
                                                        
                                                    
                                                Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
                                                        
                                                    
                                                Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
                                                        
                                                    
                                                Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
                                                        
                                                    
                                                Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
                                                        
                                                    
                                                Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
                                                        
                                                    
                                                «Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory