Το πρόγραμμα του Α. Τσίπρα για τα ΜΜΕ
Ποιό ήταν το «πακέτο» μέτρων που πρότεινε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Τσίπρας για τα ΜΜΕ, στη διάρκεια ομιλίας του με θέμα τις προτάσεις του κόμματός του για αλλαγές στην ενημέρωση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠοιό ήταν το «πακέτο» μέτρων που πρότεινε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Τσίπρας για τα ΜΜΕ, στη διάρκεια ομιλίας του με θέμα τις προτάσεις του κόμματός του για αλλαγές στην ενημέρωση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ συνδρομητική πλατφόρμα της Nova ανανέωσε τη συνεργασία της με το μεγάλο αμερικανικό στούντιο Miramax, για την προβολή ταινιών στα κινηματογραφικά κανάλια Novacinema.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕξαλλοι οι καναλάρχες με την απόφαση του ΕΣΡ, σύμφωνα με την οποία κρίνεται αναγκαίο να αποδοθεί το καθεστώς τηλεόρασης πανελλαδικής εμβέλειας στον τοπικό τηλεοπτικό σταθμό ART TV!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο νέο Εμπορικό Διευθυντή των μέσων της, βρήκε η διοίκηση των MTV Greece, Nickelodeon και Music 89,2 στο πρόσωπο του Κωνσταντίνου Ανανιάδη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠανελλαδική τηλεοπτική άδεια εξασφάλισε το κανάλι ΑRT TV, ιδιοκτησίας του προέδρου του ΛΑΟΣ, Γιώργου Καρατζαφέρη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια ακόμα μια φορά, το σίριαλ «Με τα παντελόνια κάτω» βρέθηκε στη δεύτερη θέση στον πίνακα τηλεθέασης, ενώ πέρασε σε νούμερα τηλεθέασης την τουρκική σειρά «Κaradayi» που προβάλλεται στον ΑΝΤ1.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα νέο περιοδικό με τίτλο \"Like\" που απευθύνεται σε γυναίκες, κυκλοφορεί με την εφημερίδα Espresso, από το Σάββατο 18 Μαΐου και κάθε Σάββατο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο show του AΝΤ1, «Υοur Face Sounds Familiar», κέρδισε το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού το βράδυ της Κυριακής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO δεύτερος Ημιτελικός της Eurovision, συγκέντρωσε εξαιρετικά υψηλή τηλεθέαση την Πέμπτη και βρέθηκε στην πρώτη θέση στον πίνακα της Nielsen.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην επίσημη παρουσίαση του νέου ψυχαγωγικού καναλιού Novalifε, προχώρησε την Τετάρτη η Nova. Τι δήλωσαν οι Κ. Κασκανιώτη, Δ. Τσίτος, ποιές εκπομπές παρουσιάστηκαν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤους καρπούς της σκληρής δουλειάς έδρεψε ο Sfera 102,2, με την κατάκτηση της πρώτης θέσης μεταξύ των εμπορικών ραδιοφωνικών σταθμών, αναφορικά με την ακροαματικότητα του προηγούμενου μήνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ μεγάλος τελικός για το Europa League ανάμεσα στη Μπενφίκα και την Τσέλσι βρέθηκε στη δεύτερη θέση της τηλεθέασης της Τετάρτης, χωρίς να μπορεί να ξεπεράσει τα Κλεμμένα Όνειρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory