To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Προς νέα αναβολή η απευθείας τιμολόγηση

Προς νέα αναβολή η απευθείας τιμολόγηση
Προς νέα αναβολή η απευθείας τιμολόγηση

Τα «αγκάθια» που υπάρχουν αυτήν τη στιγμή και στην αγορά της διαφήμισης, θέλει να αντιμετωπίσει όσο το δυνατόν πιο άμεσα η κυβέρνηση και, φυσικά, οι καθ’ ύλην αρμόδιοι: ο υπουργός Επικρατείας, Νίκος Παππάς, και ο γενικός γραμματέας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, Λευτέρης Κρέτσος.

Πρόσφατα, άλλωστε, ο υπουργός Επικρατείας σημείωσε πως «όσον αφορά τη διαφημιστική αγορά στα ΜΜΕ, πρέπει να γίνει εξαντλητική κουβέντα για τον εξορθολογισμό της αγοράς και να συζητήσουμε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη, αλλά τίποτα δεν θα γίνει βιαίως και χωρίς διάλογο».

Φυσικά, τα μεγάλα ερωτηματικά της αγοράς έχουν να κάνουν με την εφαρμογή του νόμου 4279/2014 για την απευθείας τιμολόγηση των διαφημιζόμενων από τα ΜΜΕ, αλλά και τις τελικές εξελίξεις αναφορικά με την τύχη του Αγγελιοσήμου.

Όπως αποκαλύπτει η στήλη \"paramedia\", στο τεύχος του περιοδικού adbusiness που κυκλοφόρησε τη Δευτέρα 12 Οκτωβρίου, η κυβέρνηση εξετάζει το ενδεχόμενο να προχωρήσει σε αναστολή της εφαρμογής του ν.4279/2014 για ακόμη 6 μήνες, μέχρι τον Ιούλιο του 2016, ούτως ώστε να πραγματοποιηθεί η σχετική διαβούλευση με τους φορείς της αγοράς.

Όσον αφορά το Αγγελιόσημο, έδαφος φαίνεται να κερδίζει η άποψη που υποστηρίζει τη διατήρησή του, αλλά με μείωσή του στο 10% και εφαρμογή του και στο Διαδίκτυο.