To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Recma: MediaCom & Publicis Groupe στην κορυφή

Recma: MediaCom & Publicis Groupe στην κορυφή

H MediaCom βρίσκεται στην κορυφή της ετήσιας κατάταξης της Recma, η οποία αφορά τις επιδόσεις των παγκόσμιων δικτύων media agencies ως προς τα new business το 2018. Σε επίπεδο ομίλων η αντίστοιχη πρωτιά ανήκει στο Publicis Groupe.

H MediaCom του WPP Group βρέθηκε στην πρώτη θέση της κατάταξης New Biz Balance της Recma καθώς είχε ισοζύγιο νικών-απωλειών της τάξης του 1,49 δις δολαρίων. Αναλυτικότερα την προηγούμενη χρονιά κέρδισε νέους λογαριασμούς ύψους 2,76 δις δολαρίων ενώ έχασε πελάτες ύψους 1,27 δις δολαρίων. Οι σημαντικότεροι λογαριασμοί που απέκτησε το 2018 ήταν εκείνοι της Mars (1.8 δις δολάρια), που προχώρησε στην ενοποίηση του media planning & buying σε ένα δίκτυο, και της Adidas (300 εκατ. δολάρια).

Επίσης, η MediaCom διατήρησε μετά από pitch τον παγκόσμιο λογαριασμό της Shell καθώς και την συνεργασία με την Sky στην Μεγάλη Βρετανία. Γενικότερα, το δίκτυο διατήρησε λογαριασμούς ύψους 1,52 δις δολαρίων που βγήκαν σε pitch την περασμένη χρονιά. Η επίδοση, όμως, αυτή δεν επηρεάζει τις κατατάξεις της Recma.





















Σε επίπεδο Ομίλων, το Publicis Groupe βρέθηκε στην πρώτη θέση με ισοζύγιο ύψους 1,25 δις δολαρίων, χάρη στην ειδική μονάδα που έχει δημιουργήσει για την GlaxoSmithKline. Το Unit αυτό, το οποίο φέρει την ονομασία  Platform GSK, απέφερε μόνο του 2 δις δολάρια σε media billings. Στην δεύτερη θέση της σχετικής κατάταξης βρέθηκε η IPG Mediabrands (894 εκατ δολάρια) ενώ η πρώτη τριάδα ολοκληρώνεται με την Group Μ (417 εκατ. δολάρια) του WPP Group.