SC Johnson: Στην PHD και το media buying
SC Johnson: Στην PHD και το media buyingΗ συγκεκριμένη κίνηση είναι πολύ σημαντική για την αγορά επικοινωνίας, αν σκεφτεί κανείς πως η μητρική εταιρεία των brands Raid και Windex, ξοδεύει περί το 1 δισ. δολάρια σε media επιχειρήσεις παγκοσμίως, με τα 300 εξ αυτών να αντιστοιχούν στις Ηνωμένες Πολιτείες. Η συγκέντρωση του media buying επίσης στην PHD προκύπτει τέσσερις μήνες μετά την μετακίνηση και του παγκόσμιου planning στην ίδια εταιρεία!
\"Είμαστε πεπεισμένοι πως η PHD έχει την ικανότητα και το παγκόσμιο αποτύπωμα, ώστε να μας βοηθήσει να γίνουμε πιο αποδοτικοί και να περιορίσουμε την πολυπλοκότητα\" υποστήριξε σχετικά ο CEO της SC Johnson, Fisk Johnson σε ανακοίνωση.
Η συμβουλευτική Ebiquity ήταν εκείνη που βοήθησε στη διαχείριση της διαδικασίας, ενώ η PHD θα συνεργαστεί στενά με τις βασικές δημιουργικές συνεργάτιδες της SC Johnson, BBDO και Ogilvy & Mather.