To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Σε 2 εταιρείες ο λογαριασμός του Blackberry

Σε 2 εταιρείες ο λογαριασμός του Blackberry
Σε 2 εταιρείες ο λογαριασμός του Blackberry

Στις Abbott Mead Vickers BBDO και 72andSunny (έχει την έδρα της στην Καλιφόρνια) ανέθεσε η Research in Motion (RIM), ιδιοκτήτρια εταιρεία του brand BlackBerry, τον ύψους 200 εκατ. δολαρίων παγκόσμιο διαφημιστικό της λογαριασμό, έπειτα από τη διεξαγωγή pitch. Οι AMV BBDO και 72andSunny, που ανήκει ήδη στο roster του Blackberry, διαγωνίστηκαν για το συγκεκριμένο λογαριασμό απέναντι στις Fallon Minneapolis και Publicis New York, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως η εταιρεία κατασκευής κινητών τηλεφώνων διέκοψε τη συνεργασία της με τη Leo Burnett Chicago το Νοέμβριο του 2010.

Από εδώ και στο εξής, η 72andSunny θα χειρίζεται τις διαφημιστικές επιχειρήσεις που αφορούν στη Βόρεια Αμερική, ενώ η AMV BBDO θα είναι υπεύθυνη από το Λονδίνο για όλες τις διεθνείς αγορές. Η πιο πρόσφατη διαφημιστική δραστηριότητα του Blackberry δημιουργήθηκε από τη Leo Burnett και χρησιμοποιεί το slogan «Love what you do».