To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Σε media spec η ΑΒ Βασιλόπουλος

Σε media spec η ΑΒ Βασιλόπουλος

Μedia spec πραγματοποιεί, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του Business Today, η AB Bασιλόπουλος. Σύμφωνα, πάντα με πληροφορίες, στη διαδικασία συμμετέχουν οι Tempo OMD, Μindshare, Publicis και UM. Υπενθυμίζεται πως τον Αύγουστο του 2022 επικεφαλής της αλυσίδας ανέλαβε ο Nίκος Λαβίδας και μέσα στο 2023 η AB Βασιλόπουλος πραγματοποίησε τρία συνολικά spec, μαζί με το προαναφερθέν media review, που βρίσκεται αυτήν τη στιγμή σε εξέλιξη. Συγκεκριμένα, τον Ιούνιο, μετά από ανάλογη διαδικασία, επέλεξε τη Valuecom για την παροχή υπηρεσιών Εταιρικής Επικοινωνίας, Public Affairs, Διαχείρισης Κρίσεων, Προγράμματος Media Relations και διαχείρισης Γραφείου Τύπου, ενώ στις αρχές Αυγούστου ανέθεσε, έπειτα από κλειστό spec, τον διαφημιστικό λογαριασμό της στην Ogilvy, διευρύνοντας τη συνεργασία της με το agency. Oι δύο εταιρείες συνεργάζονταν ήδη για το σύνολο της Brand PR & Influence Marketing επικοινωνίας της ΑΒ Βασιλόπουλος, που αφορά το σχεδιασμό και την υλοποίηση ολοκληρωμένων δράσεων engagement building, με στόχο την ενδυνάμωση της φωνής της μάρκας, καθώς και τη διαχείριση του συνόλου των SoMe καναλιών της. Η ΑΒ Βασιλόπουλος είναι μια από τις μεγαλύτερες αλυσίδες στην ελληνική αγορά οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων, με το δίκτυό της να αριθμεί 311 ιδιόκτητα σημεία και 250 franchise. Τελευταία προσθήκη είναι το flagship κατάστημα 2.800 τ.μ. στο «Δαχτυλίδι» της Λεωφόρου Κηφισίας, που εγκαινιάστηκε πρόσφατα και αποτελεί επένδυση 12 εκατ. ευρώ. Σηματοδοτεί την παρουσίαση ενός νέου μοντέλου καταστημάτων για την αλυσίδα, που αναμένεται σταδιακά να επεκταθεί σε όλο το δίκτυό της.