To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Sony: MediaCom & UM οι κερδισμένες του media spec

Sony: MediaCom & UM οι κερδισμένες του media spec
Sony: MediaCom & UM οι κερδισμένες του media spec

Η Sony συγκέντρωσε μεγάλο μέρος των media επιχειρήσεών της στις MediaCom και UM, μετά τη μερική ολοκλήρωση της αναθεώρησης που αφορούσε στις Sony Pictures, Sony Electronics, Sony Mobile Communications, Sony Music και Playstation.

Αναλυτικά, η Sony Pictures θα παραμείνει στη UM στη Βόρεια Αμερική και σε άλλες αγορές, ενώ η OMD θα αναλάβει τη διαχείριση σε κάποιες διεθνείς αγορές. Οι Playstation και Sony Mobile θα συγκεντρώσουν το σύνολο των δραστηριοτήτων τους στη MediaCom, ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται ακόμα η διαδικασία ανάθεσης για τις Sony Music και Electronics.

Οι εταιρείες που συμμετείχαν στην αναθεώρηση ήταν οι UM, OMD, MediaCom και Carat, ωστόσο καμία από αυτές δεν επιβεβαίωσε ή διέψευσε τις παραπάνω πληροφορίες. Η UM του ομίλου Interpublic συνεργάζεται για περισσότερα από δέκα χρόνια με την τεχνολογική εταιρεία και την τρέχουσα περίοδο υποστηρίζει τη Sony Pictures.

Το 2013 η Sony ανέθεσε στη MediaCom τα παγκόσμια media των mobile συσκευών, ενώ την ίδια χρονιά η Carat του Dentsu Aegis πρόσθεσε το mobile της Βόρειας Αμερικής στα ήδη υπάρχομντα καθήκοντα για το Playstation. Και η OMD υποστήριξε τη Sony σε διάφορες κατηγορίες στο εξωτερικό (Playstation, Music και Pictures), ενώ αξίζει να σημειωθεί πως ο γιαπωνέζικος κολοσσός ηλεκτρονικών ξόδεψε 620,3 εκατομμύρια δολάρια σε μετρήσιμα μέσα στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών το 2014.