To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Σταύρος Κοντακτσής, Giraffes in the Kitchen: Τα AI συστήματα θα αλλάξουν τον τρόπο που δουλεύουμε

Σταύρος Κοντακτσής, Giraffes in the Kitchen: Τα AI συστήματα θα αλλάξουν τον τρόπο που δουλεύουμε

Γράφει ο Δημήτρης Τσουκαλάς


Η Giraffes in the Kitchen ενσωματώνοντας τις αναλυτικές ικανότητες του Artificial Intelligence έχει δημιουργήσει το εργαλείου AdentifAI, μέσω του οποίου επιτυγχάνεται ο άμεσος και ακριβής εντοπισμός θεμάτων επικαιρότητας, εταιρικών τοποθετήσεων και καταναλωτικών συμπεριφορών που επηρεάζουν την επικοινωνία και στόχευση του εκάστοτε brand.

O Σταύρος Κοντακτσής Senior Partner Giraffes in the Kitchen μίλησε στο advertising.gr για το νέο εργαλείο αλλά και για την επίδραση που θα έχει τελικά το AI στην διαφήμιση και την επικοινωνία, τονίζοντας πως έχει την δυνατότητα να την υποστηρίξει και όχι να την αντικαταστήσει.


Πως προέκυψε η ιδέα για το AdentifAI και ποιες παράμετροι λήφθηκαν υπόψη στον σχεδιασμό και την ανάπτυξη του;

Στην Giraffes in the Kitchen αναζητούμε πάντα εργαλεία και λύσεις που θα μας επιτρέψουν να είμαστε πιο αποτελεσματικοί. Αρχίσαμε να παρακολουθούμε τις εξελίξεις στο χώρο του AI από νωρίς διερευνώντας το πώς αυτές μπορούσαν να επηρεάσουν τον τρόπο που δουλεύομε. Όταν άνοιξαν οι πλατφόρμες AI στο ευρύ κοινό αρχίσαμε να δοκιμάζουμε συγκεκριμένα use cases από την καθημερινότητα μας για να δούμε πως ανταποκρίνονται. Σιγά σιγά μέσα από δοκιμές και απορρίψεις καταλήξαμε σε μία πρώτη σειρά από εργασίες που θα μπορούσαν γίνονται μέσα από το AI και παράλληλα αντιληφθήκαμε πως θα έπρεπε να αποκτήσει ένα οργανικό χαρακτήρα στην καθημερινότητα μας στην λογική ενός λειτουργικού συστήματος. Μιας σειράς από εργαλεία και διαδικασίες που θα έκαναν την καθημερινότητα μας πιο απλή και θα απελευθέρωναν πόρους για ακόμα καλύτερη δημιουργική δουλειά.

Τι προσφέρει τελικά το AdentifAI στην εταιρεία και στους πελάτες της; Πρόκειται να εμπλουτιστεί περαιτέρω σαν εργαλείο;

Προσφέρει καλύτερη και ταχύτερη ανάλυση και αποτύπωση δεδομένων. Ενισχύει την αποτελεσματικότητα του media buying και μας επιτρέπει να κάνουμε πολύ καλύτερη ανάλυση τόσο των ανταγωνιστών, όσο και των πελατών μας με αποτέλεσμα να έχουμε καλύτερα αποτελέσματα. Είναι σαν τον δικό μας Jarvis του Ironman. Ένας βοηθός που ξέρει τα πάντα και αναλύει πληροφορίες ταχύτατα.

Όσον αφορά τον εμπλουτισμό του είναι μία διαρκής διαδικασία. Κοιτάμε εργασίες που μπορούν να γίνουν καλύτερα και ταχύτερα και εξετάζουμε τις παραμέτρους που απαιτούνται για να ενταχθούν. Εξετάζουμε εργαλεία που αναπτύσσονται, όπως τα plugins του ChatGPT, για να δούμε τι περαιτέρω μπορούμε να αξιοποιήσουμε. Ο κανόνας είναι όμως πάντα, να μπορεί να παράγει επαναλαμβανόμενα αξιόπιστα αποτελέσματα διευκολύνοντας τα στελέχη μας στην καθημερινότητα τους. Αν τον ικανοποιεί τότε προχωράμε σε ένταξη του στο σύστημα.

Ποια είναι η εκτίμηση σας γενικότερα για την επίδραση που θα έχει το ΑΙ στον χώρο της διαφήμισης και της επικοινωνίας; Μπορεί να αντικαταστήσει τον ανθρώπινο παράγοντα ή θα λειτουργεί υποστηρικτικά και ενισχυτικά;

Αδιανόητη και ευρεία και είμαστε ακόμα στον προθάλαμο. Η δική μας θέση είναι πως το AI έχει την δυνατότητα να υποστηρίξει την διαφήμιση και την επικοινωνία, όχι να την αντικαταστήσει. Στην υλοποίηση του AdentifAI θέσαμε μία παράμετρο,

Η δημιουργική δουλειά είναι προϊόν ανθρώπινης σκέψης. Γιατί η πρωτότυπη ιδέα παράγεται από τον ανθρώπινο νου. Το AI μπορεί να βοηθήσει στην έρευνα, στην τεκμηρίωση, στην γρήγορη ανάλυση. Δεν παράγει το ίδιο ιδέες. Ακόμα και όταν παράγει περιεχόμενο, αυτό είναι προϊόν της σωστής καθοδήγησης και περιγραφής ζητουμένου το οποίο απαιτεί ανθρώπινη παρέμβαση.

Οπότε για να το κλείσουμε τα συστήματα AI θα αλλάξουν τον τρόπο που δουλεύουμε στην διαφήμιση και την επικοινωνία δίνοντας μας πρόσβαση σε καλύτερα εργαλεία για να παράγουμε και να υλοποιούμε καλύτερες ιδέες.